وب مستر

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

برنامه های افزودنی گوگل AdWords

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر


برنامه های افزودنی AdWords باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) تبلیغات می شود. چگونه و چرا پیکربندی آنها ، و همچنین ویژگی های هر نوع چیست - در این مقاله.
پسوند چیست؟
AdWords به شما امکان می دهد در کنار تبلیغات در شبکه جستجوی Google یا شبکه نمایش Google ، رتبه بندی کاربر ، مخاطبین ، تماس با اقدام ، بررسی و رتبه بندی و غیره را نشان دهد. برنامه های افزودنی اطلاعات مفیدی را برای مشتریان بالقوه قبل از تبدیل به فرود فراهم می کند.
 
ما با جزئیات بیشتر در مورد اینکه چه برنامه های افزودنی لازم است ، برای این نوع کمپین ها ، کشورها و دستگاه ها نوع خاصی در دسترس است ، ما در مقاله نوشتیم:
 
برنامه های افزودنی در تبلیغات متنی Google AdWords: 10 نوع اصلی
نشان دادن پسوند به چه چیزی بستگی دارد
هیچ تضمینی وجود ندارد که کاربران آنها را ببینند - و این اصلی ترین گیر است. حتی اگر همه چیز را به درستی پیکربندی کرده اید و برنامه های افزودنی تست Google را پشت سر گذاشته اند.
 
به عوامل زیر توجه کنید.
رتبه بندی آگهی
بستگی به پیشنهاد ، کیفیت تبلیغات و صفحه فرود دارد.
موقعیت تبلیغ
هرچه در صفحه نتایج جستجو بالاتر باشد ، احتمال نمایش آن بیشتر است. از آنجا که فضای خالی زیادی وجود ندارد ، می توانید از آن فقط برای اولین خطوط خروجی استفاده کنید. بدیهی است تبلیغات با موقعیت های پایین کلیک های زیادی را جمع نمی کند.
 
بنابراین ، برای افزایش قابلیت کلیک (از جمله با پسوند) باید جای بالاتری بگیرید.
 
برای "رشد" تبلیغ خود را به یک موقعیت بالا ، نمره و / یا نمره کیفیت خود را نیز افزایش دهید.
سایر پسوندها
آنها با یکدیگر به رقابت می پردازند. Google مؤثرترین و مفیدترین ترکیب را انتخاب می کند - صفحه نمایش به عملکرد مورد انتظار سایر برنامه های افزودنی بستگی دارد. فاکتور قبلی نیز در اینجا کار می کند: کاربران پسوندهایی را نخواهند دید که CTR انتظار می رود بالاتر از یک تبلیغ با موقعیت بالاتر باشد.
اتوماتیک در مقابل پسوندهای سفارشی
تفاوت چیست؟
 
پسوند خودکار پویا است. تابعی برای ایجاد یا پیکربندی آنها وجود ندارد ، اما در صورت لزوم می توانید آنها را نشان یا غیرفعال کنید:
 
برنامه های افزودنی AdWords - افزونه های خودکار را غیرفعال کنید
 
قابل تنظیم برعکس ایستا هستند و به صورت دستی ایجاد می شوند. در اینجا لیستی از آنها آورده شده است:
 
AdWords Extensions - لیست برنامه های افزودنی دستی
 
هر دو به بهبود عملکرد تبلیغات کمک می کنند.
 
علاوه بر این ، افزونه های اتوماتیک وجود دارند که معادل ایستا ندارند:
 
بازدیدهای قبلی؛
رتبه بندی فروشنده
رتبه بندی کاربر
 
و همچنین پسوند دستی بدون آنالوگ های اتوماتیک:
 
پیام ها
قیمت ها
بررسی ها
 
موارد خودکار شامل اطلاعات مربوط به جستجوی جستجو است ، در حالی که موارد سفارشی به آنچه کاربران در موتور جستجو وارد می شوند بستگی ندارد.
 
سمت تلنگر سکه این است که شما کنترل مستقیم روی پیام را از دست می دهید. شما نمی توانید عملکرد انبساط خودکار را تحت تأثیر قرار دهید.
پسوندهای سفارشی
برگه را باز کنید:
 
پسوندهای AdWords - برگه افزودنی آگهی
 
بسته به اینکه مخاطبی را انتخاب می کنید ، سطح - حساب ، کمپین ، گروه تبلیغ را انتخاب کنید.
 
توجه! اگر تبلیغات دارای سطوح مختلفی باشد ، موارد خاص تر از اینها بیشتر است. به عنوان مثال ، یک کمپین و یک گروه در داخل آن با پسوندهای یکسانی. وقتی نشان داده شود ، اولویت دوم (در سطح گروه) است.
 
در زیر انواع برنامه های افزودنی سفارشی با مثال آورده شده است.
صفحات سایت
آنها منجر به صفحات جداگانه سایت می شوند:
 
برنامه های افزودنی AdWords - به عنوان مثال در پیوند سایت ، تبلیغات تبلیغاتی
 
برنامه های افزودنی AdWords - به عنوان مثال نقشه های سایت ، تعمیر کامپیوتر
 
تعداد لینک های موجود از 2 به 6 است.
 
بعضی اوقات آنها شامل توضیحات مختصر می شوند:
 
برنامه های افزودنی AdWords - به عنوان مثال لینک های پیوند به سایت ، با شرح ، Eldorado
 
برای ایجاد یک لینک سایت ، برگه برنامه های افزودنی را باز کرده و یکی از موارد مورد نیاز خود را انتخاب کنید:
 
برنامه های افزودنی AdWords - نوع برنامه افزودنی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
بعد - سطح را علامت گذاری کرده و دکمه قرمز را فشار دهید:
 
پسوندهای AdWords - سطح برنامه های افزودنی را انتخاب کنید
 
سپس - "+ نقشه جدید"
 
توجه داشته باشید همه پسوندهای زیر را با قیاس ایجاد می کنیم.
 
صفحه ای که متن لنگر ، URL و توضیحات لینک را وارد کنید نمایش داده می شود:
 
برنامه های افزودنی AdWords - پیوند سایت جدید
 
برنامه ، آدرس تلفن همراه و گزینه های ردیابی خود را نیز درج کنید. علامت "موبایل" ترجیحی برای دستگاه است ، امکان تبلیغ در دسک تاپ را نیز از بین نمی برد.
 
یک کلیک روی یک لینک سایت به همان میزان کلیک بر روی URL اصلی هزینه دارد. پرداخت به نحوه مراجعه کاربر به صفحه بستگی ندارد. اگر او به سرعت روی چندین لینک در یک تبلیغ کلیک کند ، اینها تکرارهایی است که قابل پرداخت نیست.
 
پیوندهای اضافی احتمال رفتن به سایت را افزایش می دهد. شما کاربران را مستقیماً از جستجو به صفحات مناسب هدایت می کنید ، کدام بخش ها را برای نمایش انتخاب کنید ، در وهله اول چه چیزی را به مخاطب منتقل کنید.
اصلاحات
اینها توصیف متنی غیرقابل کلیک است که تأکید بر جزئیات ارائه ، ویژگی های محصول و

برنامه های افزودنی تبلیغات Google Ads - بررسی اجمالی

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

برنامه های افزودنی اطلاعات مفیدی را به تبلیغات اضافه می کنند و به جلب توجه مشتریان کمک می کنند. معمولاً پسوندها CTR تبلیغات را چند درصد افزایش می دهند ، تعداد کلیک های سایت را افزایش داده و شاخص های کیفیت را افزایش می دهند.

CTR - نسبت تعداد کلیک به تعداد برداشتهای تبلیغاتی.
CPC - هزینه برای هر کلیک در تبلیغات جستجو با انتقال بعدی.
در این مقاله در مورد انواع برنامه های افزودنی صحبت خواهم کرد و نتایج اجرای آنها را در مثال اجرای تبلیغات تبلیغاتی به اشتراک می گذارم.

1. پیوندهای اضافی
یکی از محبوب ترین و مؤثرترین افزونه ها برای اضافه کردن ده لینک به صفحه در سایت شما. "Sitelinks" تبلیغ را نمایان تر و جذاب تر می کند ، بنابراین باعث افزایش کلیک می شود.

پیوندهای افزودنی AdWords

2. تصریح
این شرح مزایا یا پیشنهادهای منحصر به فرد شرکت ، محصولات یا خدمات شماست. در دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه ، دو تا شش پالایش در کنار متن تبلیغ نمایش داده می شود. من متوجه شدم که هرچه تصفیه بیشتر ، نتیجه بهتری داشته باشد.

اصلاحات پسوند AdWords

3. توضیحات ساختاری
بر خلاف "شفاف سازی" ، این برنامه افزودنی نه به عنوان جنبه های منحصر به فرد خدمات ، محصولات و یا مارک هایی که شرکت با آنها کار می کند ، به اندازه پیشنهادات و مزایای بی نظیر شرکت برجسته است.

توضیحات ساخت یافته در پسوندهای AdWords

برای افزودن یک برنامه افزودنی ، یک عنوان استاندارد را انتخاب کنید (برای مثال مارک ها ، خدمات ، مکان ها و غیره) و اطلاعات اضافی (دقیقا چه چیزی ارائه می دهید) ارائه دهید.

توضیحات افزونه ساختاری شده برای AdWords

برای داشتن لیستی از عناوین موجود ، به راهنمای Google Ads مراجعه کنید. تبلیغات دسک تاپ دو توصیف ساختار یافته را به طور همزمان نشان می دهد و فقط یکی در دستگاه های تلفن همراه.

4. شماره تلفن
در صورت جستجوی خدمات یا محصولاتتان از دستگاه های تلفن همراه ، برنامه افزودنی مفید است. تماس با کاربران راحت است از صفحه نتایج جستجو تماس بگیرید: نیازی نیست که به سایت بروید یا شماره را به صورت دستی وارد کنید. در دستگاه های تلفن همراه ، آگهی یک دکمه تماس تعاملی و در سایر دستگاه ها ، شماره تلفن را نشان می دهد.

شماره تلفن های افزودنی AdWords

اگر تبلیغ برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده باشد ، در درجه اول در تلفن های هوشمند نمایش داده می شود. برای انجام این کار ، دستگاه های تلفن همراه را به عنوان دلخواه انتخاب کنید. و کاربران تبلیغات متنی و برنامه های افزودنی را در رایانه ها ، لپ تاپ ها و رایانه های لوحی مشاهده می کنند.

برنامه های افزودنی AdWords نحوه تماس از یک تبلیغ

اگر این گروه فقط دارای متریال بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه باشد ، در رایانه ها و رایانه های لوحی نیز نمایش داده می شوند.

5- پیام
این برنامه افزودنی برای کاربرانی که راحت تر از متن صحبت می کنند ابداع شده است. هنگامی که روی اعلان روی صفحه نمایش تلفن هوشمند کاربر ، روی نماد برنامه افزودنی کلیک می کنید ، یک پنجره پیامکی با متن قالب باز می شود. بنابراین ، پیامهایی بنویسید که برای مخاطبان شما جذاب و قابل فهم باشد.

پیام های فرمت AdWords

برنامه افزودنی فقط در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود و باید شرایط را رعایت کند: یک شرکت تبلیغاتی تبلیغاتی باشید و رایگان باشید.

6. آدرس ها

Google اطلاعات کسب و کار من: از شخصی سازی تا بهینه سازی
به کاربران امکان می دهد بدون مراجعه به سایت ، به سرعت آدرس ، شماره تلفن و ساعات کار شما را ببینند. برای انجام این کار ، حساب Google Ads خود را به حساب Google My Business خود مرتبط کنید.

آدرسهای افزودنی AdWords

اطلاعات مربوط به شرکت را می توان در "آدرس ها" در قالب های مختلف ، به عنوان مثال ، در Google Maps نمایش داد. برای راحت تر پیدا کردن مشتریان بالقوه ، آدرس هایی را با نقشه در تبلیغات اضافه کنید و همچنین فاصله تا دفتر یا فروشگاه را مشخص کنید.

7. آدرس های وابسته
به شما امکان می دهد آدرس های شبکه فروشگاه های همکار را که در آن محصولات شما را می فروشند ، نشان دهید. نیازی نیست حساب خود را با حساب سرویس Google My Business مرتبط کنید. آدرس شرکای شما در سطح شبکه خرده فروشی تنظیم شده است ، بنابراین به شما در شرکای فروش محصولات تبلیغ کننده کمک می کنید.

8. قیمت ها
پسوند به یک بلوک 8 سلول نشان می دهد که خدمات یا محصولات شما چقدر هزینه دارند. اگر قیمت مناسب باشد ، کاربران بلافاصله به کارت محصول مورد علاقه در سایت مراجعه می کنند و تبلیغ کننده از ترافیک هدفمند استفاده می کند.

برنامه های افزودنی در Google AdWords: تبلیغات موثرتر

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۲ نظر

Google AdWords بیش از دهها برنامه افزودنی تبلیغ را برای همه کاربران ارائه می دهد. وظیفه اصلی برنامه های افزودنی ارائه حداکثر اطلاعات مرتبط و مفید در مورد تبلیغ کننده است. علاوه بر این ، این ویژگی به شما امکان می دهد سایز تبلیغات را افزایش دهید و به طور کلی از نتایج جستجو کاملاً برجسته می شوید. اگر رقیبان از تبلیغات در تبلیغات استفاده نمی کنند ، تبلیغ شما با پسوند همیشه مطابق با پیشینه خود به نظر می رسد. در جستجوی ، اغلب تبلیغات "خالی" وجود دارد که در آنها چیزی جز متن و پیوند وجود ندارد.

وظیفه یک متخصص در تبلیغات متنی ، حداکثر استفاده از این قابلیت است.
طبق تحقیقات رسمی گوگل ، وقتی یک افزونه اضافه می کنید ، تعداد کلیک ها بسته به موضوع سایت به 50٪ افزایش می یابد. فراموش نکنید که مشتری همچنین می تواند با تماس با شماره تلفن مشخص شده در پسوند تبلیغ ، بدون کلیک روی آن ، سفارش را تکمیل کند.

چه نوع افزونه تبلیغی وجود دارد:
• پسوند خودکار. در دسترس بودن این نوع پسوند بستگی به توانایی انتقال اطلاعات از سایت شما به سیستم تبلیغاتی دارد.
• پسوند خودکار با شخصی سازی.
• پسوندهای سفارشی.

با توجه به مزایای تبلیغات با پسوندها ، ارزش استفاده از حداکثر گزینه های ممکن را دارد.

صفحات سایت
هنگامی که پیوندهای اضافی در آگهی نشان داده می شود ، اندازه حجم تبلیغ افزایش می یابد و در نتیجه ، قابل توجه تر می شود. اگر توضیحی به لینک ها اضافه کنید ، اندازه تبلیغات دو برابر افزایش می یابد.

مزیت لینک های سایت این است که کاربر برای اطلاعات مورد نیاز خود نیازی به جستجوی سایت ندارد ، می تواند مستقیماً از تبلیغات به بخش خاصی از منبع مراجعه کند. و برای شما این فرصتی برای "ذخیره" علائم در متن آگهی است. مواردی که باید در نظر بگیرید: پیوندهای سایت همیشه نمایش داده نمی شوند و به ترتیب تصادفی هستند. با این وجود ، اطلاعات مهم را در متن اصلی قرار دهید.

به عنوان پیوندهای اضافی ، می توانید حساب های شرکت را در شبکه های اجتماعی اضافه کنید.

شفاف سازی
شفاف سازی یک خط غیرقابل کلیک در متن تبلیغ است که به شما امکان می دهد در مورد مزیت های رقابتی شرکت یا کالایی که ارائه می دهد ، برنامه ها یا سایر شرایط کاری سازمان - تبلیغ کننده ، به مشتریان بالقوه بگویید.

"فضای" اضافی را به تبلیغ شما اضافه می کند.

توضیحات
توضیحات موجود در ساختار آنها بسیار شبیه به تصفیه ها است ، اما بر خلاف مورد دوم ، آنها تحت توصیف ویژگی های محصول یا خدمات تبلیغاتی "تیزتر" می شوند ، و نه شرکت به عنوان یک کل. اطلاعات نمایش داده شده در توضیحات معمولاً باریک بوده و مربوط به گروه خاصی از محصولات یا پیشنهادات است. شما می توانید بر روی خط محصول یا دامنه به طور کلی تمرکز کنید - همانطور که می بینید مناسب است. 12 موضوع بطور خودکار در Google AdWords تنظیم می شود که در هر یک از آنها می توانید 10 مقدار اضافه کنید.

یک آگهی ممکن است 2 خط توضیحات را به طور همزمان نشان دهد. چرا اینقدر؟ به عنوان مثال ، اگر مشتری تبلیغات تبلیغاتی یک مرکز تناسب اندام باشد ، در این نوع برنامه افزودنی می توانید برنامه های گروهی و تحت چه شرایطی را ثبت کنید. در صورتی که این شرکت به طور همزمان در فروش لباس چندین مارک تخصص داشته باشد ، ارزش تجویز آنها را دارد ، زیرا کاربر می تواند موردی را نه به سبک یا فصلی بلکه با نام تجاری جستجو کند.

قیمت ها
قیمت گذاری یک فرمت پسوند نسبتاً جدید است که هزینه چندین مورد انتخاب شده را نشان می دهد. مزیت بدون شک این نوع پسوند این است که در تمام دستگاه هایی که از طریق اینترنت جستجو می شوند نمایش داده می شود.

در مورد صدور تلفن همراه ، آگهی با قیمت تقریباً کل صفحه را اشغال می کند.

بررسی ها

این نوع گسترش نیز چندی پیش ظاهر نشده است. برای نمایش یک بررسی در یک آگهی ، باید در یک منبع مستقل یا رتبه بندی منتشر شود.

استفاده از بازخورد مثبت می تواند اعتماد مخاطبان هدف را به طور کلی و یا در محصولات خاص تقویت کند. ورود به یک سایت شخص ثالث با بررسی ها انجام می شود - مطمئن شوید که کاربر ، به طور غیر منتظره ای برای شما ، با یک منفی کامل به صفحه نمی رسد.

شایان ذکر است که این برنامه افزودنی در نتیجه جستجوی میزکار برای نمایش در دسترس است.

آدرس ها
برای استفاده از برنامه افزودنی "آدرس" ، باید یک سرویس شرکت در سرویس "My Business" ایجاد کنید ، آدرس واقعی سازمان را روی نقشه مشخص کنید و آدرس را در Google AdWords وارد کنید. ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد ، اما در نگاه اول فقط به نظر می رسد. به عنوان پاداش ، کارت سازمان را در Google Maps و امکان حضور در SERP رایگان دریافت خواهید کرد.

وقتی کاربر هنگام مشاهده یک تبلیغ بر روی آدرس یک شرکت کلیک می کند ، Google به طور خودکار نقشه ها را بارگیری می کند و پیشنهاد می کند مسیری را برای دفتر تهیه کنید.

 

تبلیغات کلیکی گوگل چگونه کار می کند؟

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

مراحل با جزئیات:

کاربر وارد یک جستجوی جستجو در Google می شود.
آگهی شما در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود.
کاربر روی این تبلیغ کلیک می کند.
او در وب سایت شما قرار می گیرد و تبدیل دلخواه را در آنجا انجام می دهد.
Google با نمایش خودکار تمام مقادیر حساب  گوگل ادوردز خود- به شما کمک می کند چند بار تبلیغ نشان داده شود ، چند بار کلیک شده است؟ فقط برای ردیابی داده های تبدیل ارائه شده شما نیاز به پسوند دارید.

همه این اعداد به خودی خود پایان نیست. این به شما کمک می کند نقاط ضعف و قوت در مبارزات انتخاباتی خود را شناسایی کنید ، پیشرفت ها و وخیم تر شدن را شناسایی کنید. بنابراین آنها پایه و اساس بهینه سازی های شما را تشکیل می دهند. با جمع آوری اعداد برای هر مورد و سطح - کمپین ، گروه تبلیغاتی ، کلمه کلیدی و تبلیغ - می توانید از تلاشهای خود به روشی بسیار دقیق و هدفمند استفاده کنید.

نحوه جستجو در تبلیغات ادوردز گوگل

افرادی که به دنبال Google هستند به دلایل مختلفی می توانند این کار را انجام دهند - به دنبال محصولات ، خدمات ، اطلاعات یا حتی راه حل های یک مشکل هستند. هر روز 3.6 میلیارد جستجو در Google انجام می شود (منبع: http://adwords-de.blogspot.com/2011/01/der-wahre-wert-der-suche.html). برای شما به عنوان ارائه دهنده خدمات خاص ، البته ، نه همه با اهمیت یکسان ، اکثریت حتی کاملاً بی ربط هستند.

به عنوان مثال ، اگر شما یک سرویس تحویل پیتزا را انجام می دهید ، به ویژه به کاربرانی که به دنبال "تاکسی پیتزا" یا "تحویل پیتزا" هستید علاقه مند هستید. حتی برای خدمات شما نیز کمتر مناسب است نمایش داده های جستجو مانند "تحویل غذا به خانه شما". اگرچه ممکن است به معنی پیتزا باشد ، بلکه انواع دیگر مواد غذایی نیز وجود دارد. هنگامی که کاربران به طور خاص برای "پیتزا فروشی پاواروتی" بعد از "رژیم" یا به دنبال چیزهای کاملاً متفاوت مانند "برنامه تلویزیونی" می روند ، تبلیغات کاملاً نامناسب به نظر می رسد.

بنابراین یک مزیت فوق العاده است که کمپین های تبلیغات در گوگل به شما امکان می دهد کدام جستجوها را برای نمایش تبلیغات خود انتخاب کنید.

کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل

این تعیین از طریق کلمات کلیدی به اصطلاح انجام می شود. به عنوان مثال ، اگر شما کلمه کلیدی "تاکسی پیتزا" را واریز کرده اید و کاربر در جستجوی آن است ، آگهی شما ظاهر می شود. اگر از طرف دیگر ، او به دنبال "رژیم غذایی" است ، تبلیغات شما ظاهر نمی شود.

بنابراین کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که برای یافتن محصول یا خدمات شما استفاده می شوند. به طور دقیق تر: با استفاده از آن کاربران احتمالاً محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند.

چرا این توضیح مهم است؟ به عنوان مثال ، در صورت سرو پیتزا ، یکی از کلمات کلیدی شما پیتزا پیتزا است. این واقعیت که فکر می کنید پیتزاهای شما ظرافت خاصی دارند و ترجیح می دهید خود را "تاکسی لذیذ" بنامید ، هیچ گرسنگی پیتزا را به دنبال چنین چیزهایی نخواهد گذاشت. اگر از طرفی به دنبال تاکسی گورمی هستید ، احتمالاً کاربر به فکر پیتزا نبوده است. آگهی شما نشان داده خواهد شد ، اما در بهترین حالت بدون توجه خواهد بود.

اگر به Google بروید و یکی از کلمات کلیدی خود را در کادر جستجو وارد کنید ، با تایپ کردن ، تکمیل و پیشنهادات خود را دریافت خواهید کرد. این عملکرد "Google Suggest" نام دارد و کلمات کلیدی مخصوصاً محبوب و اغلب جستجو شده را نشان می دهد.

ساجست های گوگل در تبلیغات گوگل ادز

یکی از مهمترین وظایف شما با ادوردز گوگل شناسایی کلمات کلیدی مناسب برای شما و حضور در پرس و جوهای جستجوی گروه هدف شما خواهد بود. در حالت ایده آل ، تبلیغ شما دقیقا مطابق انتظار جستجوگر است و به عنوان تبلیغات آزار دهنده تلقی نمی شود بلکه به عنوان یک سرویس مفید است.

نمایش دادن
در صفحه نتایج Google ، فقط می توانید با تبلیغات متنی تبلیغ کنید - بدون فیلم ، بدون تصویر ، و بدون فرمت دیگر. هر تبلیغ دارای یک الگوی یکسان است:

عنوانی با حداکثر 25 کاراکتر
دو خط متن هر کدام با حداکثر 35 نویسه
آدرس اینترنتی تبلیغ با حداکثر 35 نویسه
برای خواننده نامرئی است URL مقصد مقصد ، که مشخص می کند کاربر پس از کلیک آنها به چه ارتباطی متصل می شود. بنابراین فضای زیادی برای متقاعد کردن یک کاربر از خود ندارید. علاوه بر این ، بسیاری از "دستورالعمل های سرمقاله" از Google وجود دارد که مشخص می کند چه چیزی در متن مجاز است و چه چیزی نیست. با این وجود ، شما باید پیام خود را به گونه ای طراحی کنید که یک کاربر احساس کند خطاب کرده ، می خواهد پیشنهاد شما را ببیند و بنابراین کلیک می کند.

مهم است که به یاد داشته باشید - و این مربوط به تمام تلاشهای AdWords شماست: فقط قول دهید آنچه در واقع می توانید از سایت بازخرید کنید. اگر فقط پیتزاهای پیشنهادی داشته باشید ، برای شما تبلیغ نمی کند که بهترین اسپاگتی های موجود در شهر را تبلیغ کنید. نه تنها به شما صدمه نمی زند ، بلکه حتی به شما صدمه می زند - زیرا هزینه کلیک را می پردازید که هرگز به سفارشات منجر نمی شود.

 

موقعیت نمایش در تبلیغات کلیکی گوگل


موقعیت تبلیغ نشان می دهد مکان شما در اسلاتهای تبلیغ ادوردز چگونه ظاهر می شوید. این موقعیت یابی توسط Ad Rank تعیین می شود ، که به نوبه خود از امتیاز کیفیت و قیمت پیشنهاد محاسبه می شود.

لزوماً بدان معنی نیست که مقام برتر موفق ترین است. کلمات کلیدی بسیار رقابتی فقط با قیمت های بالا می توانند به موقعیت های برتر برسند. اگر این موارد بالاتر از ارزش بازدید کننده برنده باشد ، با هر کلیک پول را از دست می دهید.

برداشت ها
برداشت ها تبلیغات یا مخاطبین بصری هستند. اگر کمپین شما به 1000 برداشت برسد ، تبلیغات شما در Google 1000 بار ظاهر می شود. به عبارت دیگر ، هزار کاربر Google برای مدت زمانی کلمه کلیدی را که شما ثبت کردید جستجو کردند ، بنابراین آنها موفق به دیدن آگهی شما شدند. چگونه بسیاری از آنها در واقع آنها را در تبلیغ شما متقاعد می کنند که چگونه کاربران پاسخ می دهند - چند بار کلیک بر روی تبلیغ شما کلیک می شود.

Google Instant
"Google Instant" نام ویژگی ای است که در حال جستجو در جستجوی اطلاعات ، نتایج جستجو را نشان می دهد.

Google Instant

در صورت استفاده مجدد ، ممکن است برداشت ها ایجاد شود

در حالی که در صفحه نتایج جستجو تایپ می کنید ،
دکمه جستجو کلیک می کند ، Enter را فشار داده یا یکی از پیشنهادات را انتخاب می کند یا
تایپ کردن متوقف می شود و صفحه ها حداقل برای سه ثانیه روشن می شوند.

کلیک می کند
AdWords در شبکه جستجو فقط اگر کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و به عنوان بازدید کننده به سایت شما می آید ، به شما اتهام می زند. به این مدل صورتحساب هزینه یا هر کلیک یا CPC گفته می شود. این مزیت بدیهی است: فقط درصورتی که یک کاربر با موفقیت توسط Google منتقل شده باشد ، باید هزینه بپردازید.

این مدل به طور چشمگیری نسبت به تبلیغات متمایل به موفقیت است ، که توسط مخاطبین بصری (CPM ، هزینه برای هر هزار تصویر یا TKP ، هزار تماس با قیمت) صورتحساب می شود. زیرا شما هیچ تضمینی ندارید که در واقع شخصی برای پول شما به سایت شما هدایت شود. بنابراین ، اهداف مدلهای CPM بطور خاص مارک گذاری و دستیابی به آن است.

CTR
برداشت و کلیک را می توان برای محاسبه نرخ کلیک از طریق (CTR) استفاده کرد. اگر روی 1000 کاربر 100 روی تبلیغ خود کلیک کنید ، 10٪ نرخ کلیک را دارید.

CTR = (تعداد کلیک / تعداد برداشت) * 100

هرچه نرخ کلیک بالاتر باشد ، بهتر است. این تحقق به همان اندازه که به نظر می رسد صاف نیست. بعلاوه ، شما برای هر کلیک AdWords پرداخت می کنید ، نه برای برداشت. به این معنا ، شاید اهمیتی ندهید که چند بار تبلیغ شما نشان داده می شود. شاید فکر کنید "هر چه بیشتر ، بهتر" - زیرا تعداد بیشتری از کاربران می توانند تبلیغات شما را ببینند.

در حقیقت ، نرخ کلیک در گوگل یک جزء از Score Quality - و حتی یکی از موارد بسیار مهم است. تفکر اساسی ساده است: هرچه تعداد کاربران بیشتر روی تبلیغ شما کلیک کنند ، بهتر و مرتبط تر باید باشند. همانطور که از مدل کیفیتی که در بالا توضیح داده شد می دانید ، گوگل اهمیت پاداش می دهد. "پاداش" شما در این حالت موقعیت تبلیغ بهتر و / یا قیمت کلیک واقعی پایین تر است. در مقابل ، "مجازات" وضعیت بدتر و / یا قیمت کلیک بالاتر است.

مواردی وجود دارد که تبلیغ کنندگان در واقع می خواهند با مسدود کردن کلیک با متن های بد ، به هرچه بیشتر تبلیغات رایگان برسند. البته ، این رویکرد به خودی خود نادرست است ، بنابراین البته فقط برای مدت کوتاهی کار می کند: رتبه بندی توسط گوگل بدتر می شود ، به طوری که این آگهی بیشتر و بیشتر می شود. دیر یا زود ، آن را از منطقه مربوط و قابل مشاهده نتایج ناپدید می شوند و تنها با یک قیمت پیشنهادی گزاف بالا می توانید به صفحه اول برگردید. در پایان ، ممکن است تبلیغ به دلیل کیفیت پایین ارائه نشود.

بنابراین سعی نکنید Google را از جایی خارج کنید که Google قوانین را تنظیم می کند. برداشت رایگان همه خوب و خوب است - اما البته گوگل پول شما را می خواهد ، البته ، و بنابراین تبلیغات را بدون کلیک رتبه بندی می کند.

قیمت کلیک کنید
قیمت هر کلیک ، هزینه برای هر کلیک ، CPC یا قیمت کلیک ساده است. آنچه شما باید حداکثر هزینه چنین کلیک را داشته باشید ، خود را با حداکثر قیمت کلیک (حداکثر CPC یا قیمت پیشنهاد) تعیین کنید. شما به Google می گویید که حاضرید برای هر کلمه کلیدی هزینه ای را پرداخت کنید. این مقدار به هر صورت از Google تجاوز نمی کند.

از آنجایی که شما در AdWords حداکثر قیمت کلیک را وارد می کنید ، احتمالاً انتظار دارید که قیمت واقعی Google شما را پایین بیاورد. محاسبه بر اساس به اصطلاح AdWords Discounter است. در اینجا یک مثال ساده وجود دارد:

شما برای کلمه کلیدی »تاکسی پیتزا» و رقبای شما 0.15 یورو حداکثر قیمت کلیک 0.20 یورو را انتخاب می کنید. با آن شما در مقابل این رقیب ذکر شده اید.
با این وجود ، برای گرفتن این موقعیت ، 0.16 یورو به عنوان حداکثر قیمت کلیک کافی بود. و دقیقاً این 0.16 یورو را فقط پرداخت می کنید.
اگر رقیب شما حداکثر CPC خود را به 0.19 یورو بالا ببرد ، اکنون 0.20 یورو پرداخت می کنید - هر کدام مقدار دقیق برای حفظ موقعیت شما لازم است.
با این حال ، اگر رقیب شما مایل است 0.24 یورو بپردازد ، او شما را در تبلیغات قرار می دهد. او یک موقعیت را می لغزد و شما را یک جا به سمت پایین جابجا می کند. قیمت کلیک جدید شما دوباره محاسبه می شود تا دقیقاً موقعیت مکانی جدید و مربعی را به شما ارائه دهد - یک پنی بالاتر از دو مکان قبلی در زیر.
اگر گوگل فقط اسلات تبلیغی خود را به این اصل اختصاص می دهد ، این یک حراج خالص است که در آن بیشترین تمایل به پرداخت به طور مرتب در بالا قرار می گیرند - حتی با تبلیغاتی که با جستجوی کاربر مطابقت ندارد.

اما شما به یاد دارید که گوگل خیلی خوب مورد علاقه خودش است تا مناسب ترین نتایج را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بنابراین ، محاسبه هم محل قرار دادن آگهی و هم قیمت کلیک واقعی از دو مؤلفه تشکیل شده است: قیمت پیشنهاد و فاکتور کیفیت ، که ارتباط آن را در نظر می گیرد. این ضریب کیفیت به شما امکان می دهد تا با هزینه کمتری از رقیبان خود رتبه بگیرید.

Google AdSense چیست؟

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

Google AdSense یک سرویس تبلیغاتی رایگان Google است که به وب مسترها امکان می دهد تبلیغات متنی ، ویدیویی و ویدیویی را برای کسب درآمد نمایش دهند. با مراجعه به بسیاری از سایت های انگلیسی زبان می توانید این تبلیغات را در صفحات مختلف سایت مشاهده کنید.

دو روش برای کسب درآمد Google وجود دارد: CPM (پرداخت هر بازدید کننده) و CTR (متوسط ​​کلیک). هر دو روش از درآمدزایی خوبی برخوردار هستند ، اما بسیاری از وب مسترها توجه بیشتری به CPM می کنند. تمرکز روی این روش باعث افزایش ترافیک سایت می شود و همین امر باعث بهبود رتبه سایت می شود.

برای کسب درآمد با Google AdSense ، ابتدا باید یک حساب Google AdSense را تنظیم کنید. Google پس از ورود به این حساب ، کدی را برای شما ارسال می کند تا بتوانید با ارائه تبلیغات ، درآمد خود را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید. پرداخت AdSense با چک یا واریز آنلاین به یک حساب ثبت شده انجام می شود. تنها نکته قابل توجه در مورد Google AdSense این است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و کاربران ایرانی برای استفاده از آن نیاز به ایجاد یک وب سایت غیر فارسی دارند.

برای کسب درآمد با Google AdSense چه اقداماتی باید انجام دهیم؟
1. راه اندازی یک وب سایت به زبان غیر فارسی

2. تولید محتوای با کیفیت و اجرای اصول سئو برای رسیدن به مخاطبان خود

3. وارد Google AdSense شوید

4. دریافت تبلیغات و قرار دادن آنها در وب سایت

چند تبلیغات Google Adsense به اشتراک گذاشته شده است؟
تبلیغات ویدیویی
تبلیغات محتوا
تبلیغات مبتنی بر جستجو
تبلیغات ویدیویی
Google AdSense به وب مسترها اجازه می دهد تا تبلیغات ویدیویی را در وب سایت های خود قرار دهند. قرار دادن تبلیغات ویدیویی مخاطبان و کلیک شما را افزایش می دهد.

تبلیغات محتوا
استفاده از تبلیغات مبتنی بر محتوا مخاطبان را به دنبال یک موضوع خاص می کند. تبلیغات مبتنی بر محتوا در CPC (پرداخت برای هر کلیک) و CPM (پرداخت به ازای هر بازدید) ارسال می شود.

تبلیغات مبتنی بر جستجو
Google AdSense به وب مسترها اجازه می دهد برای یک عبارت جستجوی خاص در وب سایت خود تبلیغات را نشان دهند. 51٪ از درآمد حاصل از این نوع تبلیغات به مدیر وب سایت مربوط می شود که این نوع تبلیغات را محبوب تر از سایر روش ها کرده است.

چرا محتوا در Google AdSense دارای اهمیت است؟
استفاده از روبات هایی که تولید محتوا می کنند منجر به کیفیت پایین محتوا می شود ، زیرا اساس این روبات ها جمع آوری مطالب نوشته شده و سپس تغییر برخی از کلمات آنها است. مشکل دیگر این روبات ها این است که کلماتی که آنها استفاده می کنند برای متن مناسب نیستند ، بنابراین محتوا بی معنی است. وقتی چنین محتواهایی را در سایت قرار می دهید ، سایتی که از Google AdSense پشتیبانی نمی شود ، اسپم محسوب می شود و نام دامنه و مالک دامنه توسط Google AdSense در لیست سیاه قرار می گیرند. بنابراین ، توجه داشته باشید که محتوایی که برای سایت ایجاد می کنید باید واضح و از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا Google AdSense آن را تأیید کند
 

نحوه ایجاد تبلیغات کلیکی گوگل

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

Google Orders یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای افزایش فروش و سود شرکت با هزینه کمتری است.
در این مقاله ، ما می خواهیم در مورد Google AdWords و نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. در حقیقت ، AdWords بهترین راه برای افزایش ROI شما است. ROI چیست؟
ROI یعنی بازده سرمایه گذاری شما - چه مقدار سرمایه و سود بر اساس هزینه های خود به شما برگشته اند. با AdWords ، می توانید تا چهار برابر درآمد خود را برای هزینه کردن بپردازید.
مطمئناً نام کلیک های گوگل یا تبلیغات ppc به ذهن شما خطور می کند. می توانید این تبلیغات را از طریق Google AdWords نشان دهید. این تبلیغات تبلیغاتی هستند که پس از جستجوی یک عبارت در بالای صفحه نتایج Google ظاهر می شوند (در بالای نتایج ارگانیک با مارک تبلیغاتی).

نمایش PPC
در حقیقت ، شرکت های مختلف Google AdWords در تلاش هستند تا نتایج جستجوی کلمات کلیدی خود را بهبود بخشند ، البته با حق بیمه. AdWords مانند یک پیشنهاد دهنده کار می کند ، شرکت های مختلف برای هر کلیک مبلغ مشخصی را ارائه می دهند ، اما همیشه بالاترین پیشنهاد دهنده نیست! علاوه بر این پیشنهاد ، گوگل عوامل کیفی را نیز بررسی می کند و برنده را انتخاب می کند.
اگر استفاده از Google AdWords را شروع کردید ، بیشتر و بیشتر به آن توجه می کنید ، اما مراقب باشید: Google AdWords به نظر می رسد آسان است ، اما آسان نیست! و به تجربه و اطلاعات نیاز دارد. بسیاری از شرکت ها به دلیل کمبود اطلاعات و تجربه می آیند و سرمایه زیادی را از دست می دهند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که از کجا و چگونه شروع کنیم.
همیشه سه اصل را به خاطر بسپارید و از آنها پیروی کنید:
1. زیاد هزینه نکنید: سعی کنید بودجه محدودی دریافت کنید ، به عنوان مثال 200000 دلار یا کمتر!
2. سر راست باشید: وقتی به ادواردز رسیدید ، متوجه می شوید که گزینه های زیادی وجود دارد و ممکن است کمی گیج شوید. فقط بدون استفاده از همه گزینه ها ، آگهی ایجاد کنید.
3. صبور باشید: تقریباً 99٪ افرادی که در Google Adwords از دست می دهند یا نیمی از وقت خود را می گذرانند یا بیش از حد زیادی را صرف می کنند. مدتی طول خواهد کشید تا کمپین تبلیغاتی Google شما پاسخ دهد.

مطالب مرتبط: جستجوگرها یا کلیک بر نادر بودن
معرفی برخی از اصطلاحات رایج در Google Adwords
کلید واژه: کلمه یا عبارتی که کاربر در تبلیغ جستجوی Google شما می بیند. در حقیقت ، تبلیغات شما فقط در Google برای کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید ظاهر می شوند.
کلیک کنید: Google تعداد کلیک های تبلیغ شما را کنترل می کند و هزینه ها را محاسبه می کند.
Impression: تعداد دفعات تبلیغ شما به کاربران نشان داده می شود.
CTR (میزان کلیک): تقسیم تعداد کلیک بر اساس تعداد برداشت ها میزان کلیک را تعیین می کند. هرچه CTR بالاتر باشد ، تبلیغات شما بهتر می شود.
هزینه برای هر کلیک (CPC): روش محاسبه هزینه به ازای Google ، که در نهایت ممکن است پایین تر از نرخ پیشنهادی شما برای هر کلیک باشد ، همانطور که توسط گوگل بیان شده است ، و همچنین کیفیت پیشنهادات رقبا. در نظر می گیرد به عنوان مثال ، اگر تمام رقبای شما کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیشنهاد می دهند ، که در زیر پیشنهاد شما است ، گوگل هزینه خود را به همان روش کاهش می دهد.
امتیاز کیفیت: گوگل با توجه به وضعیت سئو وب سایت شما و میزان پیوند تبلیغی که می خواهید نمایش دهید ، و همچنین عنوان و توضیحات تبلیغاتی رتبه بندی می کند ، که این نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت خرج تبلیغ شما ، هرچه نمره بالاتر باشد ، هزینه کمتری نیز خواهد داشت.
Google فقط به نمایش تبلیغات با بیشترین تعداد پیشنهاد نیست ، زیرا ممکن است به هیچ وجه تبلیغات خوبی نباشند. در حقیقت ، هدف گوگل نه تنها کسب درآمد از این تبلیغات ، بلکه رضایت کاربران است. به همین دلیل ، گوگل همچنین نکات با کیفیت را در نظر دارد تا بتواند تبلیغات مرتبط و با کیفیت را به کاربر نشان دهد.
نرخ تبدیل: نرخ تبدیل کاربر به مشتری. همه اینها در نهایت باید منجر به خرید و تبدیل کاربر به مشتری شود.
البته خرید در واقع عملیاتی است که کاربر در نهایت باید انجام دهد. ثبت یک سایت یا وارد کردن اطلاعات مخصوص کاربر می تواند برخی از این اهداف و اقدامات باشد.
بسیاری از شرکت ها میلیون ها خود را در تبلیغات کلیک گوگل هدر می دهند زیرا بودجه خود را بدون برنامه ریزی و ناکارآمد خرج می کنند.
بیایید بگوییم که شما 10 کمپین تبلیغاتی مختلف برای کلمات کلیدی مختلف با بودجه روزانه هرکدام 40،000 تومان دارید. اگر این کمپین ها را فقط برای یک ماه ادامه دهید ، باید هرکدام 12 میلیون تومان پرداخت کنید

کسب درآمد با گوگل ادسنس

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

ا Google AdSense درآمد کسب کنید
همه ما می دانیم که Google AdWords یک سرویس تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در Google نشان دهید. با این حال ، باید بدانید که Google AdSense یک سرویس تبلیغاتی رایگان است که به شما امکان می دهد به عنوان تبلیغ کننده عمل کنید ، نه به عنوان یک تبلیغ کننده. همچنین فعالیت تبلیغی را نشان دهید.

با این حال ، برای ما روشن است که درآمدزایی آنلاین با Google AdSense برای ایرانیان بسیار دشوار است و مشکلات بسیاری وجود دارد. آشنایی با خدمات بدون رحمتی نیست.

با ثبت نام در Google AdSense و ایران درآمد کسب کنید (3)

Google AdSense چیست؟
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، Google AdSense یکی از خدمات تبلیغاتی رایگان Google است که به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در هر منطقه مانند شبکه نمایش ، اعم از متن ، ویدئو / بنر ، فیلم یا هر تبلیغ دیگری با محتوای مورد نظر خود قرار دهند. به وب سایت آنها مراجعه کرده و با مشاهده این تبلیغات درآمد کسب کنید. ممکن است در نزدیکی سایتهای مشهور انگلیسی زبان آگهی ها یا تبلیغات ویدیویی دیده باشید. اینها تبلیغات Google Adsense هستند.

باید بدانید که این تبلیغات توسط Google طبقه بندی و مدیریت می شوند و توسط Google AdSense بر اساس CPM (پرداخت در هر بازدید کننده) و CTR (میانگین تعداد کلیک) کسب درآمد می شوند. روش CPM از تعداد بازدید کنندگان سایت و روش CTR از تعداد کلیک های روی آگهی استفاده می کند.

به خاطر داشته باشید که هر دو روش از زمان راه اندازی سرویس بسیار محبوب بوده اند و باعث افزایش درآمد کاربران شده اند. با این حال ، باید بدانید که وب مسترها توجه بیشتری به CPM نشان می دهند زیرا می تواند به راحتی ترافیک وب سایت را افزایش داده و رتبه سایت را در نتایج جستجوی گوگل بهینه کند.

شاید تعجب کنید که درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در Google AdSense بر شما تأثیر می گذارد. در واقع ، درآمد تبلیغاتی از Google Adsense با چک یا سپرده آنلاین به حساب شما واریز می شود. براساس گفته های گوگل ، در سه ماه اول سال 2014 ، درآمد Google AdSense در گوگل 3.4 میلیارد دلار بوده است ، که از پایان 6/13 میلیارد 13.6 میلیارد دلار بوده است.

کسانی که Google AdSense را برای اولین بار می شناسند با این سیستم نا آشنا هستند. بنابراین توصیه می شود وب سایتی راه اندازی کنید (به جز فارسی) که محتوا را با رعایت کامل اصول سئو فراهم می کند. بازدید کننده اضافه کنید و در نهایت با ثبت نام و قرار دادن Google Adsense در وب سایت خود درآمد کسب کنید ،

یکی از موارد جالب شما باید درباره Google AdSense بدانید این است که در حال حاضر حدود 15 میلیون وب سایت وجود دارد که این سرویس را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

در Google AdSense تبلیغ کنید
نکات زیادی برای تبلیغات در Google AdSense وجود دارد ، اما یکی از آنها این است که Google AdSense تبلیغات متنوعی را به بینندگان ارائه می دهد که هر کدام فضای تبلیغاتی خود را دارند ، بسته به مبلغ پرداخت شده ، بسته به مبلغ پرداخت شده ، هر کدام متفاوت است. خود را با انواع تبلیغات Google Adsense آشنا کنید:

تبلیغات محتوا

اگر می خواهید در مورد این تبلیغات صحبت کنید ، باید بدانید که این تبلیغات با نام تبلیغات مبتنی بر محتوا برای افرادی که به دنبال یک موضوع یا محتوای خاص هستند بهتر است. همانطور که در Google AdSense ذکر شد ، تبلیغات در دو سطح CPC و CPM ارائه می شوند. اما از آنجا که محتوای CPM به ازای هر هزار تماس پرداخت می شود ، از محبوبیت بالایی برخوردار است. تبلیغات محتوا در Google AdSense در اندازه ها و اندازه های مختلفی ارائه می شود. کاربران می توانند محتوای آگهی یا فیلم خود را سفارشی کنند.

تبلیغات سطح صفحه

به این تبلیغات به گروهی از تبلیغات Google Adsense گفته می شود که از فناوری های بهینه سازی استفاده می کنند. اگر این تبلیغات را در صفحات فرود خود قرار دهید ، اگر مطمئن باشید که تجربه شما خوب است ، Google AdSense فقط به صورت خودکار به آنها خدمت می کند.

جستجو کنترل شد

با استفاده از این نوع تبلیغات ، ناشران آگهی می توانند از سرویس Google AdSense برای اجرای تبلیغات با یک جستجوی خاص در سایت استفاده کنند و 51٪ از هزینه تبلیغ را برای انتشار دریافت کنند. باید بدانید که این نوع تبلیغات به دلیل CTR بالای هر تبلیغ جستجو محبوبیت بیشتری دارند.

تبلیغات ویدیویی Google Adsense
در این نوع تبلیغات ، Google AdSense به سایتهای ناشران آگهی اجازه می دهد تا تبلیغات ویدیویی خود را در سایت خود قرار دهند. در این زمینه ، تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات را برای وب سایت خود انتخاب کنند.

فرصت های بیشتر برای سایت های Google AdSense
با توجه به محتوای وب سایت خود ، می توانید از Google AdSense برای یافتن و قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود استفاده کنید.

کمپین بستن در گوگل ادوردز

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

ابتدا هدف تبلیغ خود را مشخص کنید. اهداف تبلیغ می تواند موارد زیر باشد:

1- در وب سایت مشتری بخرید

2- مشاهده و درج محصولات

3. عملی را انجام دهید ، به عنوان مثال. عضویت در خبرنامه یا بارگیری یک برنامه

4- تماس با ما

5- قرار ملاقات شخصی ترتیب دهید

6- یا تبلیغات را مانند رپورتاژ به تنهایی مشاهده کنید

بسته به نیاز و هدف تبلیغ شما ، باید کمپین خود را ایجاد کرده و نوع کمپین را انتخاب کنید. نوع کمپین نوع کمپین است.

انواع کمپین

فقط در شبکه جستجو کنید

این نوع سرویس تبلیغ فقط در صورت جستجو در Google در دسترس است. این امر برای کشور ما به دلیل تحریم ها و مشکلات در انتخاب انواع دیگر کمپین ها مناسب تر است.

نمایش شبکه

این نوع کمپین تبلیغ شما را به سایتهایی که وابسته به Google هستند نشان می دهد و با Google در حال عقد است. به عنوان مثال ، وب سایت هایی که از Adsence استفاده می کنند ، که در کشور ما متأسفانه به دلیل تحریم ها و پیوندهای مفقود شده به سایت های ایرانی با گوگل ، نمی توانند این نوع کمپین را سفارشی سازی کنند.

Adsence چیست؟

AdSense به تبلیغات بنر یا گزارش در وب سایتهای ایرانی شباهت دارد ، اما تبلیغات را در گوگل قرار می دهد و در ازای کلیک های گوگل ، سایت هایی را دریافت می کند که آن تبلیغات را از Google دریافت می کنند.

شبکه YouTube

این نوع از تبلیغات تبلیغاتی فقط در وب سایت محبوب YouTube موجود است که متأسفانه به دلیل تحریم ها اقتصادی نیست و قابل تنظیم است و دلیل مهم دیگری برای فیلتر کردن YouTube است.

بهترین نوع تبلیغات در حال حاضر

در حال حاضر ، ما فقط یک نوع کمپین را در شبکه جستجو ارائه می دهیم که دوستان باید آنها را در نظر بگیرند و کمپین خودشان را تنظیم کنند.

موقعیت جغرافیایی تبلیغ خود را که می خواهید ببینید انتخاب کنید.

با مشخص کردن محل تبلیغ شما ، می توانید بازده تبلیغ خود را افزایش دهید. به عنوان مثال ، شما مسئول یک شرکت هواپیمایی هستید و دوست دارید تورهای خود را فقط در مشهد بفروشید. فقط تبلیغ خود را در مشهد تنظیم می کنید. این باعث می شود جامعه تبلیغاتی هدف شما بسیار واضح و هدفمند باشد.

متأسفانه به دلیل تحریم هایی که گوگل علیه کاربران ایرانی وضع کرده است ، امکان انتخاب مکان وجود ندارد و باید آن را برای همه کشورها و سرزمین ها تعیین کنید.

بودجه خود را برای هر کلیک و بودجه روزانه خود وارد کنید

بودجه به ازای هر کلیک

بودجه هر کیلو مبلغی است که از هزینه کل شما برای هر کلیک کسر می شود. این به مناقصه گفته می شود.

بودجه روزانه

D مبلغی است که شما هر روز برای تبلیغات صرف می کنید ، به اصطلاح بودجه.

نکات برجسته تنظیمات پیشنهاد و بودجه

تنظیمات بودجه به دو روش انجام می شود ، هر کدام با CpC دستی و حداکثر کلیک

CPC دستی

بودجه را برای هر کلیک به صورت دستی تنظیم کنید.

حداکثر کلیک

بودجه هر کلیک به طور خودکار تنظیم می شود و سیستم Google به شما امکان می دهد بیشترین کلیک را داشته باشید.

نکته بسیار مهم در تنظیم بودجه برای هر کلیک

سعی کنید هر کیلو بیشتر از حد معمول بودجه بندی کنید ، یا اگر روی حداکثر کلیک کلیک کنید ، شاید مجبور شوید هزینه بیشتری بپردازید.

اگر می خواهید بودجه روزانه تعیین کنید ، برای هر روز از تبلیغات خود بودجه ای را در مقابل سایر رقبا تعیین کنید. اگر این بودجه خیلی کم باشد ، ممکن است تبلیغات شما گاه به گاه نشان داده شود و در نتیجه ضرر شود. مشتری مشتری می شود. اگر تجارت شما بسیار رقابتی است ، باید بودجه روزانه خود را اضافه کنید زیرا گاهی یا گاهی اوقات بودجه روزانه کم نمایش داده می شود.

نکاتی برای افزونه های تبلیغات در گوگل و Google Ads

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

نکاتی برای برنامه های افزونه های تبلیغات در گوگل و Google Ads


نوبت سال نزدیک می شود ، بنابراین زمان آن رسیده است که آگهی های متنی و پسوندهای تبلیغ را بررسی و به روز کنید. این برنامه های افزودنی می توانند تبلیغات متنی شما را با اطلاعات بیشتر تقویت کنند. تبلیغات حتی بزرگتر ، موجود تر خواهند بود و بنابراین CTR شما را افزایش می دهند.


علاوه بر این ، پسوندهای تبلیغاتی مرتبط تر می توانند رتبه تبلیغات را افزایش دهند. یا ممکن است مبلغ کمتری را برای همان موقعیت بپردازید زیرا نمره کیفیت شما به دلیل الحاقات بالاتر است. بنابراین ، شما برای هر کلیک هزینه کمتری پرداخت می کنید و می توانید پول زیادی را پس انداز کنید. متأسفانه ، Google تضمین نمی کند که کلیه برنامه های افزودنی را همزمان یا به طور کلی تحویل دهد. بنابراین اگر اطلاعات بسیار مهمی دارید که همیشه باید به کاربران اطلاع داده شود ، آن را در عنوان یا توضیحات تبلیغ زیر قرار دهید.

محتوا [نمایش]

10 نکته افزودنی در تبلیغات من:
تصویر صفحه افزودنی تبلیغات Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Ads

1. پیوندها برای سه موقعیت برتر
لینک های سایت نه تنها باعث افزایش تبلیغات در تبلیغات شما می شوند بلکه به شما این امکان را می دهند که پیشنهادات ، مزایا یا نکات بیشتری را نیز پیوند دهید. تمام سایتها فقط در سه موقعیت برتر بازی می شوند: بنابراین با تبلیغات و پیشنهادهای ویژه از رقبا در این موقعیت ها ایستادگی کنید.

شما باید علاوه بر عنوان ، از خطوط متن اختیاری استفاده کنید ، و به خصوص اطمینان حاصل کنید که اقدام را در عنوان صفحه سایت به حراج می گذارید ، زیرا عنوان سرفصل سایت بدون خطوط متنی نیز پخش می شود. حداقل در هر کمپین یا گروه تبلیغ حداقل چهار پیوند به سایت اضافه کنید تا بیشترین استفاده را از ارائه تبلیغات خود داشته باشید. مراقب باشید: اگر فقط دو سایت پیوند در سطح گروه تبلیغاتی دارید ، آنها در فهرست های سطح کمپین جمع نمی شوند.

لینک های سایت می توانند تاریخ شروع و پایان داشته باشند و آنها را برای برقراری ارتباط پیشنهادات ایده آل می کند.

تصویر Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Advertising توسط bikebox-shop.de

توجه داشته باشید تلفن همراه: همچنین می توانید لینکهای سایت ایجاد کنید که بطور خاص فقط در دستگاه های تلفن همراه پخش شوند. این امر به شما امکان می دهد تا کاربران تلفن همراه را بهتر و مستقیم تر خطاب کنید. توصیه می کنم که خطوط متنی را برای پیوندهای سایت های تلفن همراه کمی کوتاهتر (حدود 19 کاراکتر) کنید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است آنها قطع شده و به طور کامل به کاربر نرسند. علاوه بر این ، آنها تصویر خوبی را بر روی تبلیغات شما نمی اندازند!

2. گسترش موقعیت مکانی مشتریان را نزدیکتر می کند
با پسوند مکان ، می توانید آدرس کسب و کار خود را با یک نشانگر نقشه از فروشگاه محلی و ساعات کار خود نشان دهید. کاربر می تواند با کلیک کردن روی آدرس به طور مستقیم از طریق Google Maps ، مکان را ببیند. همچنین می توانید کاربرانی را که در نزدیکی مکان هستند هدف قرار دهید.

برای استفاده آسان از این برنامه افزودنی تبلیغ ، یک حساب MyBusiness Google تنظیم کنید و آن را به حساب Google Ads خود پیوند دهید. سپس می توانید مکان را به حساب ، کمپین ها یا برنامه های افزودنی تبلیغ اختصاص دهید. حالا باید مستقیم به مشاغل ثابت خود بروید.

عکس تصویر Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Ad by nike.com/Germany

توجه داشته باشید موبایل: این ویژگی برای دستگاه های تلفن همراه نیز کار می کند. مشتریان شما پیوندی با راهنمایی مستقیم به شرکت شما دریافت می کنند.

3. در تماس مستقیم مشتری با پسوند تماس
آیا مشتریان شما می توانند با شما تماس بگیرند؟ عالی ، پسوند تماس برای حساب شماست! برای وارد کردن شماره تلفن شرکت خود می توانید از این افزونه استفاده کنید تا در تبلیغات متنی ظاهر شود. این باعث می شود مدت زمان طولانی جستجو در کاربر ذخیره شود و از طریق مکالمه تلفنی به تماس مستقیم منجر شود. در اینجا باید تحویل برنامه افزودنی تماس خود را با زمان ساعت کاری یا زمان تلفن خود تنظیم کنید.

تصویر افزودنی تماس Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Ad توسط web-netz.de

4. با برنامه افزودنی از جمعیت ایستادگی کنید
اگر برنامه دارید ، یک برنامه افزودنی هدفمند دیگر وجود دارد. با پسوند برنامه ، می توانید برنامه خود را در تبلیغات متنی نیز تبلیغ کنید ، بارگیری ها را افزایش داده و خود را از رقبای خود متمایز کنید. با کلیک روی برنامه در آگهی ، کاربر مستقیماً به App Store (Google Play Store / Apple App Store) می رود.

تبلیغات در گوگل ادوردز

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

Google خدمات تبلیغاتی را دوباره ارائه می دهد ... دوبار کلیک AdWords از بین می رود



Google در حال تغییر شکل نام تجاری تبلیغات آنلاین خود است. Google به طور خاص نامهای "AdWords" و "DoubleClick" را حذف می کند.

طبق گزارش رویترز ، گوگل مارک تجاری خود را تغییر داده و موانع ورود تبلیغ کنندگان و فروشندگان تبلیغ را ساده تر کرده است.


تصویر سرویس تبلیغات آنلاین Google ، "AdWords". / صفحه اصلی AdWords را ضبط کنید
تبلیغاتی که در جستجوی Google ، سرویس های ویدیویی YouTube و فروشگاه Google Play اعمال می شوند در Google Ads ادغام می شوند. سرویسهای تبلیغاتی DoubleClick و Google Analytics 360 Suite با استفاده از بستر های نرم افزاری بازاریابی گوگل و تبادل آگهی های Double Click و Double Click به عنوان مدیر آگهی Google. با این حال ، مارک های 'AdSense' و 'AdMob' را با هدف توسعه وب سایت های کوچک و توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه حفظ می کند.

 

گوگل در بیانیه ای اعلام کرد ، "تبلیغ کنندگانی که شنیده اند برای خرید تبلیغات YouTube باید به Google AdWords بروند ، دچار مشکل خواهند شد."

Google AdWords را در سال 2000 راه اندازی کرد تا تبلیغات متنی را در جستجوی Google قرار دهد. گوگل شرکت نرم افزار تبلیغاتی DoubleClick را در سال 2008 به دست آورد.

 

مطابق با اعلام شرکت تحقیقات بازار IMarker ، بازار جهانی تبلیغات دیجیتال از سال 2017 23.2 میلیارد دلار (25.56 تریلیون برنده) بود که 50٪ آن گوگل و فیس بوک بود. پیش بینی می شود امسال بازار تبلیغات دیجیتال به 272.7 میلیارد دلار برسد