وب مستر

آموزش ساخت اکانت Google Ads

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۲ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

بنابراین ، رئیس شما وظیفه ایجاد یک حساب کاربری در ادوردز گوگل را برای شما ایجاد می کند. قلب شما سردتر شده و مانند یک فلاش از گذشته ، که در اشکهای خاطره منعکس شده است ، تصاویری از دبیرستان ظاهر می شود: شما که در یک درس ریاضی نشسته اید ، سعی می کنید مشکلاتی را حل کنید که به نظر غیرقابل حل است (زیرا شما نمی خواستید درس بخوانید). بیا آرامش ایجاد یک حساب کاربری به اندازه ترسناک به نظر نمی رسد. بله ، با رابط تبلیغات در گوگل تاپ سئو می توانید بعضی مواقع پیمایش را دشوارتر کنید ، اما یک راهنمای گام به گام به شما کمک می کند تا همه کارهایی را که لازم دارید برای ایجاد یک حساب کاربری خوب انجام دهید. علاوه بر این ، باید به یاد داشته باشید که ساختار حساب شما ثابت نیست و به احتمال زیاد باید با گذشت زمان تغییر کرده و توسعه یابد.

چرا ساختار حساب تبلیغات گوگل مهم است؟


بیایید یک قدم عقب برداریم - ساختار حساب چیست و چرا اینقدر مهم است؟ خوشحالم که از شما سؤال کردید به عبارت ساده تر ، نحوه ساختن حساب شما به شما امکان می دهد کنترل کنید که چگونه ، چه موقع و کجا تبلیغات شما ظاهر می شود. یک حساب کاربری خوب ندارید ، چگونه یک ماشین با طراحی ضعیف رانندگی کنید - تصادفاتی رخ خواهد داد. به خاطر داشته باشید که یک حساب کاربری درست زمانی است که:

صدور نمایش جستجوی جستجو برای تبلیغ شما مربوط به مخاطبان هدف شما
شاخص های کیفیت در حال بهبود هستند که این امر باعث افزایش نتیجه و قیمت پایین تر خواهد شد. معیارهای با کیفیت در واقع چقدر گوگل را دوست دارند (و باور کنید که می خواهید گوگل شما را دوست داشته باشد!).
همه چیز سازمان یافته و بهینه شده است. اگر هرج و مرج در حساب شما ایجاد شود ، در آن صورت دچار حیرت می شوید ، نتایج شما سقوط می کنند (یا هرگز رشد نخواهند کرد) و بهینه سازی حساب کاربری شما باعث بهبود نتایج و نجات شما از این مسئله می شود. بنابراین منطقی باشید و با عاقلانه به ساختار حساب خود نزدیک شوید.
6 مؤلفه اساسی ساختار حساب

مهم است که قبل از خواب در مورد شروع کار ، درک کاملی از هر مؤلفه ساختار حساب خود داشته باشید ، بنابراین بیایید به سرعت به اصول اولیه بپردازیم.

کمپین ها: اگر حساب شما خیلی زیاد نیست ، معمولاً فقط چند کمپین دارید که موضوعات گسترده را در بر می گیرد. هر کمپین تبلیغاتی تبلیغاتی گوگل شامل گروه های تبلیغاتی است که حاوی کلمات کلیدی است که با تبلیغات متنی مرتبط هستند و به صفحه فرود می روند. من معمولاً توصیه می کنم کمپین ها را بر اساس چگونگی تقسیم بودجه بازاریابی خود تقسیم بندی کنید ، پس از رسیدن بودجه خود به سطح کمپین.
گروه های تبلیغاتی: در هر کمپین ، گروه های تبلیغاتی متناظر ایجاد می کنید که بسیار خاص تر هستند. تعداد گروههای تبلیغاتی پیشنهادی وجود ندارد که بتوانند در کمپین ایجاد شوند ، اما بهتر است از حد مجاز تجاوز نکنید ، زیرا این احتمال وجود دارد که منجر به "پراکندگی" بودجه شرکت شما بین گروه های تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، تبلیغات و صفحه های فرود شود ، که ممکن است نتایج را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. گروه های تبلیغاتی شامل کلمات کلیدی هستند (توصیه نمی شود بیشتر از 10-20) ، این کلمات باعث نمایش تبلیغات متنی (2-3 برای هر گروه تبلیغاتی) می شوند ، که به یک صفحه فرود مربوط هدایت می شوند.
کلید واژه ها: کلمات کلیدی تحت هر گروه تبلیغاتی قرار می گیرند و وظیفه شما کنترل نمایش تبلیغات شما است. هنگامی که شخصی در قسمت جستجوی Google تایپ می کند ، به آن "جستجوی جستجو" می گویند ، که با یک کلمه کلیدی مطابقت دارد و سپس تبلیغ را به نمایش می گذارد. هر کلمه کلیدی دارای حداکثر CPC (هزینه برای هر کلیک) ، نوع مسابقه و نمره ای با کیفیت مرتبط با آن خواهد بود. شما باید تجزیه و تحلیل کاملی از کلمات کلیدی خود انجام دهید ، درک مشخصی از انواع تطابق کسب کنید ، و کلمات کلیدی خود را با گذشت زمان پردازش و بهینه کنید.
کلید واژه های منفی: تبلیغ کنندگان گاهی آنها را فراموش می کنند ، اما اگر می خواهید از هزینه های درخواست های نامربوط خودداری کنید ، برای تنظیم و ایجاد آن ها مهم هستند. به خصوص اگر از کلمات کلیدی تطبیق گسترده یا گسترده استفاده می کنید ، به احتمال زیاد با نمایش داده شدگان جستجوی کاملاً بی ربط که مطابق با کلمات کلیدی و تبلیغات شما هستند ، دچار مشکل می شوند. لیستی از کلمات کلیدی منفی تهیه کنید و گزارش جستجوی جستجو (یا QueryStream برای کاربران WordStream) را برای بررسی کلمات کلیدی منفی جدید بررسی کنید.
متن آگهی: این متنی است که هنگام نمایش تبلیغ شما نمایش داده می شود. هر گروه باید 2-3 تبلیغ داشته باشد که به یک صفحه فرود هدایت می شوند. مهم است که برای تأیید تبلیغات خود از دستورالعمل های AdWords پیروی کنید ، به طور دوره ای آگهی های A / B google adwords خود را با یک آزمایش مرور کنید ، و مزایای پیشنهاد خود را به منظور بهتر از رقبای خود در نتایج جستجو برجسته کنید.
صفحات فرود: صفحات فرود آخرین و کم اهمیت است. مقصد ، که در آن هر آگهی به شخصی که در جستجوی آن است هدایت می شود (احتمالاً در صفحه سایت شما با یک پیشنهاد یا فراخوانی برای اقدام). توصیه می کنم برای کار با صفحات فرود ، یک استراتژی تهیه کنید ، مطمئن شوید که هر آگهی به صفحه مناسب تر هدایت می شود ، که نه تنها کلمات کلیدی در گروه تبلیغ بلکه منعکس کننده متن تبلیغ در نتایج جستجو است. ارتباط و بهینه سازی صفحه فرود برای متریک PPC (پرداخت هزینه برای هر کلیک) بسیار مهم است. اگر مطمئن نیستید که صفحه فرود شما به درستی طراحی شده است ، توصیه می کنم آن را حسابرسی کنید.

اکنون که ما تمام اصول اولیه را تحت پوشش قرار داده ایم ، بیایید به تفاوت های ظریف بپردازیم که در ایجاد حساب کاربری به شما کمک می کند. اگر تازه وارد AdWords هستید ، با ایجاد یک حساب کاربری شروع کنید. این قسمت باید به اندازه کافی واضح باشد ، اما اگر هنوز به کمک نیاز دارید ، این دستورالعمل را دنبال کنید.

کاربران WordStream باید توجه داشته باشند که می توانید هنگام ایجاد حساب AdWords خود از این نرم افزار استفاده کنید ، اما اگر قبلاً حساب کاربری ندارید ، باید آن را در AdWords با استفاده از نرم افزار ایجاد کنید و سپس می توانید با استفاده از "مدیریت PPC" آن را بصورت دستی ایجاد کنید. مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک) "در بخش" مشاور PPC (راهنمایی پرداخت هزینه برای هر کلیک) "از WordStream.

شماره 1 وقت خود را بگذرانید و تصمیم بگیرید که چگونه حساب شما باید تنظیم شود
بر اساس ساختار وب سایت شما: چگونه وب سایت شما ساختار یافته است؟ آیا بخش ها و صفحه های مختلفی برای محصولات یا پیشنهادهای مختلف وجود دارد؟ آیا صفحاتی را در بین دیگران برجسته می کنید؟ اگر وب سایت شما به خوبی ساختار یافته است (که باید باشد) ، بنابراین منطقی است که حساب AdWords خود را به همان روش ساختار دهید.
بر اساس محصولات یا خدمات ارائه شده: این گزینه شبیه به ساختار یک وب سایت است ، اما مهم است که توسط سرویس ها و کالاهایی که ارائه می دهید هدایت شوید و از این طریق استفاده کنید و حساب خود را بسازید. به عنوان مثال ، شما تجهیزات تنیس را می فروشید و دوست دارید کمپینی برای راکت تنیس ، توپ تنیس ، لباس تنیس و غیره ایجاد کنید. سپس ، در یک کمپین راکت تنیس ، می توانید برای مارک هایی که می فروشید ، و یا شاید برای اندازه یا جمعیتی مشتریان ، گروه های تبلیغاتی جداگانه ایجاد کنید. به تمام پیشنهادات خود نگاه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک سودآور است. آیا تقاضای زیادی برای فروش آنلاین کیف های تنیس وجود دارد؟ سپس ممکن است بخواهید با بودجه بالاتر کمپینی برای کیف های تنیس ایجاد کنید. وقت خود را برای مرور کمپین های خود بگیرید و تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید بودجه را بین کمپین ها تقسیم کنید.
براساس موقعیت مکانی: آیا عامل جغرافیایی برای تجارت شما مهم است؟ ممکن است شما صاحب یک دفتر حقوقی باشید که چندین دفتر در نیو انگلستان دارد ، یا ممکن است دوره های توسعه فروش را در شهرهای بزرگ از لندن تا توکیو بفروشید. اگر هدفگذاری جغرافیایی (روش ارائه مطالب متناسب با موقعیت جغرافیایی آن به بازدید کننده) از اهمیت برخوردار باشد ، ساختار بر اساس آن پایه گذاری خواهد شد. به عنوان مثال ، یک کمپین برای لندن ایجاد کنید تا دوره هایی را فقط در شعاع این شهر بفروشید.

البته روش های دیگری برای ساختن اکانت شما وجود دارد ، اما مسیر رسیدن به یک ساختار منطقی که به شما کمک می کند در طولانی مدت به راحتی مدیریت ، پیگیری و بهینه سازی کنید ، به زمان نیاز دارد. بنابراین وقت بگذارید تا به روشهای مختلف ساختاری بیاندیشید و راهی را انتخاب کنید که بهترین کار را برای تجارت شما داشته باشد. پس از انتخاب ، من توصیه می کنم که ساختار را بر روی یک کاغذ یا در یک سند Excel ترسیم کنید تا تصویر بصری کامل از مبارزات و گروه های تبلیغاتی که ایجاد خواهید کرد داشته باشید.

شماره 2: جستجوی کلید واژه
بنابراین ، شما با استفاده از طرح های تبلیغاتی و گروه های تبلیغاتی ، یک ساختار حساب زیبا طراحی کرده اید. اکنون زمان آن رسیده که این گروه های تبلیغاتی را با کلمات کلیدی جمع کنید ، اما چگونه می توانم از کدام کلمات کلیدی استفاده کنم؟ آیا به طور تصادفی می توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که شبیه هم باشند؟ هوم ، دقیقاً رویکردی که من انتخاب خواهم کرد. شما باید لیست کلمات کلیدی را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی را انتخاب نمی کنید که خیلی رقابتی نباشند ، دارای شاخص های با کیفیت پایین یا میزان جستجوی پایین باشند.

با مرور همه گروه های تبلیغاتی و ایجاد لیست مفصل در اکسل شروع کنید. سپس از برنامه Google Keyword Planner یا ابزار مطابقت با کلید واژه WordStream استفاده کنید تا کلیدهای مربوطه را برای هر گروه تبلیغی پیدا کنید. اما به خاطر داشته باشید که بهتر است با تعداد کمی از کلمات کلیدی برای هر گروه تبلیغاتی (حداکثر 10-20) شروع شود. چرا؟ آیا کلمات کلیدی بیشتری نتایج را بهبود نمی بخشند؟ مهمانی را تصور کنید که خیلی شلوغ باشد. قبل از اینکه چیزی را امتحان کنید ، غذا خورده می شد ، به سختی می توانستید بین همسایگان و سایر افراد قدم بر روی پایتان بگذارید ، حتی به این فکر نمی کنید که آنجا هستید. هنگامی که کلمات کلیدی زیادی در گروه تبلیغات وجود دارد ، Google به همان روش واکنش نشان می دهد - مهمانی نیز خیلی شلوغ است و شانس دریافت ترافیک و نتایج حاصل از هر کلمه کلیدی نزدیک به صفر است. همچنین می خواهید از انواع مختلفی از تطبیق ، قیمت بالاتر استفاده کنید که با هر نوع تطبیق محدود خواهد شد.

از آنجا که برای هر گروه تبلیغاتی لیستی از کلمات کلیدی دارید ، زمان مطالعه و ایجاد آن است.

شماره 3 اولین کمپین خود را ایجاد کنید
اکنون که ساختار سایت را با جزئیات مطالعه کرده اید ، با یک لیست مفصل از کلمات کلیدی ، وقت آن است که ساز و کار را شروع کرده و اولین کار خود را شروع کنید. از اول با بالاترین اولویت شروع کنید و سپس از این امر پیش بروید. اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که تنظیمات کمپین خود را بررسی کنید. این بخش به نظر قابل فهم است ، اما به طور معمول ، تبلیغ کنندگان به دلیل بی دقتی اشتباه می کنند و این می تواند هزینه زیادی برای بودجه تبلیغات باشد. اخلاقی داستان این است که مراقب باشید و کمپین را با دقت تنظیم کنید. موارد زیر را دو برابر کنید:

نوع: در زیر "شبکه جستجو" ، دکمه "انتخاب نمایش" برجسته خواهد شد. این گزینه برای برخی از تبلیغ کنندگانی که سعی می کنند تا حد ممکن بدست آورند خوب کار می کند ، اما ما به شما هشدار می دهیم که باعث می شود تبلیغات شما در خارج از جستجو در شبکه نمایش Google (یعنی سایتهای مختلف در اینترنت) نشان داده شود. من معمولاً ترجیح می دهم جستجو و برداشت ها را جدا نگه دارم ، بنابراین توصیه می کنم "فقط از طریق شبکه جستجو" را انتخاب کنید.
جغرافیا و زبان: اطمینان حاصل کنید که هدفگذاری به درستی برای این کمپین تنظیم شده است!
استراتژی مناقصه: اگر نمی خواهید Google اجرای نمایش را اجرا کند ، پیشنهاد می کنم برای کنترل جزئیات بودجه خود ، به صورت دستی پیشنهاد قیمت بدهید. شما به طور خودکار در آگهی های صدور AdWords انتخاب می شوید ، بنابراین حتماً این را تغییر دهید!
پیشنهاد و بودجه پیش فرض: پیشنهاد پیش فرض حداکثر هزینه برای هر کلیک است که با هر کلید واژه همراه است. برای هر کلمه کلیدی که می خواهید این کار را انجام دهید به راحتی قابل تغییر است ، باید یک CPC راحت برای خود تنظیم کنید. بودجه حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای حل این مشکل ، در نظر بگیرید که با بودجه اختصاص یافته بازاریابی خود در AdWords ، چقدر می خواهید روزانه در این کمپین هزینه کنید.
کاربران WordStream می توانند به راحتی تنظیمات مبارزات انتخاباتی را از طریق تب "مدیریت PPC" در مشاور WordStream تنظیم کنند. فقط یک کمپین را از لیست انتخاب کنید ، و سپس به تنظیمات به نوار ابزار خاکستری تیره بروید.

شماره 4 اولین گروه تبلیغاتی و متن متنی خود را ایجاد کنید
برای عملکرد درست کمپین خود ، به تبلیغات نیاز دارید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، تبلیغات با لیستی از کلمات کلیدی در یک گروه تبلیغاتی گره خورده اند ، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم ایجاد یک گروه تبلیغاتی جدید است. در تب کمپین ها در تبلیغات در گوگل تاپ سئو ، زبانه "گروه های تبلیغ" و دکمه قرمز "+ AD Group" را مشاهده می کنید. این مورد را انتخاب کنید و برای نامگذاری اولین گروه تبلیغاتی به بخش قبلی کار مراجعه کنید (برای مثال ، بازگشت به مثال ما با تنیس ، شاید این گروه تبلیغاتی راکت های تنیس بانوان باشند).

سپس باید اولین تبلیغ خود را ایجاد کنید ، زیرا گروه تبلیغ تا زمانی که حداقل یک تبلیغ داشته باشد قادر به عملکرد نخواهد بود. برای شروع کار با ایجاد متن تبلیغ خود ، این نکات را دنبال کنید:

محدودیت کاراکتر: Google اگر بیش از حد شخصیت باشد ، به شما هشدار می دهد ، اما به عنوان یک یادآوری: عنوان تبلیغ می تواند 25 کاراکتر باشد ، توضیحات می تواند 2 خط باشد و URL نمایشگر می تواند 35 کاراکتر باشد و از URL مقصد خود نگران باشید.
ارتباط: متن آگهی باید کلمات کلیدی و متن صفحه فرود را که در آن تبلیغات هدایت می شود ، منعکس کند. اگر کلمه کلیدی اصلی شما "کفش تنیس" است و تبلیغ می گوید: "کفش تنیس زنان" ، در این صورت کاربران مرد دلسرد می شوند و روی تبلیغ شما کلیک نمی کنند. کلمات کلیدی خود را به طور صحیح در متن اصلی و متن تبلیغ نمایش دهید.
توصیه‌ها: من تمام توصیه‌ها را برای متون تبلیغی در نظر نگرفته ام ، اما کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید برای رقیبان خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، افزودن در پیشنهادهای ویژه ، شماره تلفن (و افرادی مانند شماره) ، استفاده از یک دوره در انتهای خط 1 توضیحات (این باعث می شود که در صورت نمایش آگهی در بالای صفحه ، 1 خط توضیحات را به عنوان اضافه کنید و این تضمین می شود که CTR را افزایش دهید) ، هر نامه درآمد کسب می کند و لیست ادامه می یابد. بنابراین ، یادداشت ها و توصیه های مختلف را برای بهبود متن آگهی مطالعه کنید - یک تن اطلاعات مفید وجود دارد.
راهنمای بهبود تبلیغات Google را دنبال کنید: باور کنید ، شما نمی خواهید تبلیغ شما رد شود. اگر با این وجود این اتفاق بیفتد ، پایان جهان نیست ، اما می تواند بر عملکرد ، تأخیر در نمایش تبلیغات و البته گوگل را خوشحال نکند (اما شما به یاد دارید که می خواهید با گوگل با یک قدم کوتاه) تأثیر منفی بگذارد. در مورد دلایل کلی عدم رضایت تبلیغات بخوانید و در جاده 10 به آنها بروید.
هدایت به مناسب ترین صفحه فرود: در یک دنیای ایده آل ، شما در حال حاضر یک صفحه فرود برای هر گروه تبلیغاتی دارید. اگر اینگونه نباشد ، من وقت و منابع خود را برای ایجاد صفحات مخصوص فرود برای گروه های تبلیغاتی خاص وقت می گیرم. این ممکن است مسخره به نظر برسد ، اما اگر صفحه فرود که کاربر به دنبال آن بود ، به تبلیغی که روی آن کلیک کرده است ، ربطی ندارد ، پس احتمال بازگشت آن به Google زیاد است.
شماره 5: لیست کلمات کلیدی مربوط را به گروه تبلیغ خود اضافه کنید
در همان صفحه می توانید جدول سفید با نام "کلید واژه ها" را ببینید که در آن باید لیستی از کلمات کلیدی را از قبل آماده شده وارد کنید. بگذارید یادآوری کنم که این لیست باید کوتاه باشد (بیش از 10-20 کلمه کلیدی) و تا حد امکان به متن آگهی و صفحه فرود که کاربران برای آن هدایت می شوند مرتبط است. همچنین به خاطر داشته باشید که به طور پیش فرض ، کلمات کلیدی جدید به طور گسترده ای اضافه می شوند. برای مشخص کردن انواع مطابقت ، از نقطه گذاری موجود استفاده کنید. به عنوان مثال ، از علامت نقل قول در "مطابقت عبارت" ، براکت مربع برای برجسته کردن [مسابقه دقیق] استفاده کنید ، علامت به علاوه تغییر + با + گسترده + مطابقت است ، و کلمات کلیدی تطابق گسترده نیز می تواند اضافه شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی