وب مستر

کمپین بستن در گوگل ادوردز

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

ابتدا هدف تبلیغ خود را مشخص کنید. اهداف تبلیغ می تواند موارد زیر باشد:

1- در وب سایت مشتری بخرید

2- مشاهده و درج محصولات

3. عملی را انجام دهید ، به عنوان مثال. عضویت در خبرنامه یا بارگیری یک برنامه

4- تماس با ما

5- قرار ملاقات شخصی ترتیب دهید

6- یا تبلیغات را مانند رپورتاژ به تنهایی مشاهده کنید

بسته به نیاز و هدف تبلیغ شما ، باید کمپین خود را ایجاد کرده و نوع کمپین را انتخاب کنید. نوع کمپین نوع کمپین است.

انواع کمپین

فقط در شبکه جستجو کنید

این نوع سرویس تبلیغ فقط در صورت جستجو در Google در دسترس است. این امر برای کشور ما به دلیل تحریم ها و مشکلات در انتخاب انواع دیگر کمپین ها مناسب تر است.

نمایش شبکه

این نوع کمپین تبلیغ شما را به سایتهایی که وابسته به Google هستند نشان می دهد و با Google در حال عقد است. به عنوان مثال ، وب سایت هایی که از Adsence استفاده می کنند ، که در کشور ما متأسفانه به دلیل تحریم ها و پیوندهای مفقود شده به سایت های ایرانی با گوگل ، نمی توانند این نوع کمپین را سفارشی سازی کنند.

Adsence چیست؟

AdSense به تبلیغات بنر یا گزارش در وب سایتهای ایرانی شباهت دارد ، اما تبلیغات را در گوگل قرار می دهد و در ازای کلیک های گوگل ، سایت هایی را دریافت می کند که آن تبلیغات را از Google دریافت می کنند.

شبکه YouTube

این نوع از تبلیغات تبلیغاتی فقط در وب سایت محبوب YouTube موجود است که متأسفانه به دلیل تحریم ها اقتصادی نیست و قابل تنظیم است و دلیل مهم دیگری برای فیلتر کردن YouTube است.

بهترین نوع تبلیغات در حال حاضر

در حال حاضر ، ما فقط یک نوع کمپین را در شبکه جستجو ارائه می دهیم که دوستان باید آنها را در نظر بگیرند و کمپین خودشان را تنظیم کنند.

موقعیت جغرافیایی تبلیغ خود را که می خواهید ببینید انتخاب کنید.

با مشخص کردن محل تبلیغ شما ، می توانید بازده تبلیغ خود را افزایش دهید. به عنوان مثال ، شما مسئول یک شرکت هواپیمایی هستید و دوست دارید تورهای خود را فقط در مشهد بفروشید. فقط تبلیغ خود را در مشهد تنظیم می کنید. این باعث می شود جامعه تبلیغاتی هدف شما بسیار واضح و هدفمند باشد.

متأسفانه به دلیل تحریم هایی که گوگل علیه کاربران ایرانی وضع کرده است ، امکان انتخاب مکان وجود ندارد و باید آن را برای همه کشورها و سرزمین ها تعیین کنید.

بودجه خود را برای هر کلیک و بودجه روزانه خود وارد کنید

بودجه به ازای هر کلیک

بودجه هر کیلو مبلغی است که از هزینه کل شما برای هر کلیک کسر می شود. این به مناقصه گفته می شود.

بودجه روزانه

D مبلغی است که شما هر روز برای تبلیغات صرف می کنید ، به اصطلاح بودجه.

نکات برجسته تنظیمات پیشنهاد و بودجه

تنظیمات بودجه به دو روش انجام می شود ، هر کدام با CpC دستی و حداکثر کلیک

CPC دستی

بودجه را برای هر کلیک به صورت دستی تنظیم کنید.

حداکثر کلیک

بودجه هر کلیک به طور خودکار تنظیم می شود و سیستم Google به شما امکان می دهد بیشترین کلیک را داشته باشید.

نکته بسیار مهم در تنظیم بودجه برای هر کلیک

سعی کنید هر کیلو بیشتر از حد معمول بودجه بندی کنید ، یا اگر روی حداکثر کلیک کلیک کنید ، شاید مجبور شوید هزینه بیشتری بپردازید.

اگر می خواهید بودجه روزانه تعیین کنید ، برای هر روز از تبلیغات خود بودجه ای را در مقابل سایر رقبا تعیین کنید. اگر این بودجه خیلی کم باشد ، ممکن است تبلیغات شما گاه به گاه نشان داده شود و در نتیجه ضرر شود. مشتری مشتری می شود. اگر تجارت شما بسیار رقابتی است ، باید بودجه روزانه خود را اضافه کنید زیرا گاهی یا گاهی اوقات بودجه روزانه کم نمایش داده می شود.

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی