وب مستر

نکاتی برای افزونه های تبلیغات در گوگل و Google Ads

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

نکاتی برای برنامه های افزونه های تبلیغات در گوگل و Google Ads


نوبت سال نزدیک می شود ، بنابراین زمان آن رسیده است که آگهی های متنی و پسوندهای تبلیغ را بررسی و به روز کنید. این برنامه های افزودنی می توانند تبلیغات متنی شما را با اطلاعات بیشتر تقویت کنند. تبلیغات حتی بزرگتر ، موجود تر خواهند بود و بنابراین CTR شما را افزایش می دهند.


علاوه بر این ، پسوندهای تبلیغاتی مرتبط تر می توانند رتبه تبلیغات را افزایش دهند. یا ممکن است مبلغ کمتری را برای همان موقعیت بپردازید زیرا نمره کیفیت شما به دلیل الحاقات بالاتر است. بنابراین ، شما برای هر کلیک هزینه کمتری پرداخت می کنید و می توانید پول زیادی را پس انداز کنید. متأسفانه ، Google تضمین نمی کند که کلیه برنامه های افزودنی را همزمان یا به طور کلی تحویل دهد. بنابراین اگر اطلاعات بسیار مهمی دارید که همیشه باید به کاربران اطلاع داده شود ، آن را در عنوان یا توضیحات تبلیغ زیر قرار دهید.

محتوا [نمایش]

10 نکته افزودنی در تبلیغات من:
تصویر صفحه افزودنی تبلیغات Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Ads

1. پیوندها برای سه موقعیت برتر
لینک های سایت نه تنها باعث افزایش تبلیغات در تبلیغات شما می شوند بلکه به شما این امکان را می دهند که پیشنهادات ، مزایا یا نکات بیشتری را نیز پیوند دهید. تمام سایتها فقط در سه موقعیت برتر بازی می شوند: بنابراین با تبلیغات و پیشنهادهای ویژه از رقبا در این موقعیت ها ایستادگی کنید.

شما باید علاوه بر عنوان ، از خطوط متن اختیاری استفاده کنید ، و به خصوص اطمینان حاصل کنید که اقدام را در عنوان صفحه سایت به حراج می گذارید ، زیرا عنوان سرفصل سایت بدون خطوط متنی نیز پخش می شود. حداقل در هر کمپین یا گروه تبلیغ حداقل چهار پیوند به سایت اضافه کنید تا بیشترین استفاده را از ارائه تبلیغات خود داشته باشید. مراقب باشید: اگر فقط دو سایت پیوند در سطح گروه تبلیغاتی دارید ، آنها در فهرست های سطح کمپین جمع نمی شوند.

لینک های سایت می توانند تاریخ شروع و پایان داشته باشند و آنها را برای برقراری ارتباط پیشنهادات ایده آل می کند.

تصویر Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Advertising توسط bikebox-shop.de

توجه داشته باشید تلفن همراه: همچنین می توانید لینکهای سایت ایجاد کنید که بطور خاص فقط در دستگاه های تلفن همراه پخش شوند. این امر به شما امکان می دهد تا کاربران تلفن همراه را بهتر و مستقیم تر خطاب کنید. توصیه می کنم که خطوط متنی را برای پیوندهای سایت های تلفن همراه کمی کوتاهتر (حدود 19 کاراکتر) کنید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است آنها قطع شده و به طور کامل به کاربر نرسند. علاوه بر این ، آنها تصویر خوبی را بر روی تبلیغات شما نمی اندازند!

2. گسترش موقعیت مکانی مشتریان را نزدیکتر می کند
با پسوند مکان ، می توانید آدرس کسب و کار خود را با یک نشانگر نقشه از فروشگاه محلی و ساعات کار خود نشان دهید. کاربر می تواند با کلیک کردن روی آدرس به طور مستقیم از طریق Google Maps ، مکان را ببیند. همچنین می توانید کاربرانی را که در نزدیکی مکان هستند هدف قرار دهید.

برای استفاده آسان از این برنامه افزودنی تبلیغ ، یک حساب MyBusiness Google تنظیم کنید و آن را به حساب Google Ads خود پیوند دهید. سپس می توانید مکان را به حساب ، کمپین ها یا برنامه های افزودنی تبلیغ اختصاص دهید. حالا باید مستقیم به مشاغل ثابت خود بروید.

عکس تصویر Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Ad by nike.com/Germany

توجه داشته باشید موبایل: این ویژگی برای دستگاه های تلفن همراه نیز کار می کند. مشتریان شما پیوندی با راهنمایی مستقیم به شرکت شما دریافت می کنند.

3. در تماس مستقیم مشتری با پسوند تماس
آیا مشتریان شما می توانند با شما تماس بگیرند؟ عالی ، پسوند تماس برای حساب شماست! برای وارد کردن شماره تلفن شرکت خود می توانید از این افزونه استفاده کنید تا در تبلیغات متنی ظاهر شود. این باعث می شود مدت زمان طولانی جستجو در کاربر ذخیره شود و از طریق مکالمه تلفنی به تماس مستقیم منجر شود. در اینجا باید تحویل برنامه افزودنی تماس خود را با زمان ساعت کاری یا زمان تلفن خود تنظیم کنید.

تصویر افزودنی تماس Google Ads
اعتبار تصویر: تصویر Google Ad توسط web-netz.de

4. با برنامه افزودنی از جمعیت ایستادگی کنید
اگر برنامه دارید ، یک برنامه افزودنی هدفمند دیگر وجود دارد. با پسوند برنامه ، می توانید برنامه خود را در تبلیغات متنی نیز تبلیغ کنید ، بارگیری ها را افزایش داده و خود را از رقبای خود متمایز کنید. با کلیک روی برنامه در آگهی ، کاربر مستقیماً به App Store (Google Play Store / Apple App Store) می رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی