وب مستر

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغات گوگل

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

کلمات کلیدی مشخص می کنند که تبلیغ گوگل شما ، کجا ، چه زمان و به چه کسی نشان داده می شود. ما به شما می گوییم که در انتخاب هسته معنایی ابتدا باید به آن توجه کنید.

آنچه نمایندگان Google Ads توصیه می کنند وجود دارد:

  • کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به شما در یافتن محصول خود در اینترنت کمک می کند.
  • بسته به اهداف کمپین تبلیغاتی خود ، کلمات کلیدی را با موضوع کلی یا باریک انتخاب کنید.
  • اگر از کلمات کلیدی عمومی استفاده می کنید ، در صورت محدود بودن ، پوشش مخاطب گسترش می یابد.
  • با دسترسی گسترده تر مخاطبان ، رقابت بیشتر است.
  • کلمات کلیدی مرتبط با موضوع
  • این به شما امکان می دهد تا تبلیغات مرتبط با کاربران را به کاربران نشان دهید.
  • از 5 تا 20 کلمه کلیدی در یک گروه تبلیغاتی استفاده کنید.
  • نیازی به اضافه کردن طلسم کلمات کلیدی نیست ، آنها به صورت خودکار اضافه می شوند.
  • کلمات کلیدی را برای جستجو و GDN به روش های مختلف انتخاب کنید.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغات در گوگل

برای یافتن لیستی از کلمات کلیدی برای تبلیغات جستجو ، از ابزار رایگان Keyword Planner استفاده کنید.

برای یافتن لیستی از کلمات کلیدی با استفاده از برنامه ریز:

وارد حساب AdWords خود شوید.
بر روی نماد ابزار در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید:

 

  • "برنامه نویس کلمه کلیدی" را انتخاب کنید:
  •  
  • "یافتن کلمات کلیدی" را انتخاب کنید:
  •  
  • کلمه ، عبارت یا URL را که با محصول یا خدمات شما مرتبط است وارد کنید.

با برنامه ریز ، می توانید لیستی از کلمات کلیدی را بر اساس:

تعداد متوسط درخواست در هر ماه؛
سطح رقابت؛ درصد برداشتهای تبلیغاتی
حداقل پیشنهاد برای نمایش در بالای صفحه؛
حداکثر پیشنهاد برای نمایش در بالای صفحه؛
وضعیت حساب
برنامه ریز به شما امکان می دهد گروه های تبلیغاتی ایجاد کرده و کلمات کلیدی انتخاب شده را به آنها اضافه کنید. همچنین می توانید کلمات کلیدی پیشنهادی را به عنوان کلمات کلیدی منفی اضافه کنید.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغات گوگل در شبکه نمایش

برای تبلیغات در شبکه نمایش ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو ایجاد گروه های تبلیغاتی را توصیه می کند ، که هر یک به یک موضوع جداگانه اختصاص می یابد ، و انتخاب کلمات کلیدی به طور جداگانه برای هر یک از آنها.

به عنوان مثال ، اگر مبلمان می فروشید ، ممکن است این گروه های تبلیغاتی را داشته باشید:

"کابینت" با کلمات کلیدی "کمد" ، "کمد" ، "کمد کتانی"؛
"مبل" با کلمات کلیدی "تخت خواب مبل" ، "کتاب مبل" ، "مبل تاشو" و غیره
رهنمودهای تلفیقی معنایی هسته AdWords برای GDN:

برای یک گروه تبلیغاتی ، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مربوط به یک محصول یا خدمات خاص است. لطفا توجه داشته باشید که کلمات کلیدی باید به هم وصل شوند.
کلمات کلیدی را انتخاب کنید که ممکن است در سایتهایی ظاهر شود که به مشتریان بالقوه شما علاقه مند هستند.
اگر شرکت شما به خوبی شناخته شده است ، کلمات کلیدی مربوط به آن را اضافه کنید.
تغییرات جدیدی برای کلمات و گروه های تبلیغاتی پیدا کنید.
 

در صورتی که نمی دانید چگونه یک هسته معنایی را تهیه کنید ، تبلیغات ادوردز گوگل ممکن است گزینه های کلمات کلیدی را ارائه دهد. برای این کار آدرس سایت و همچنین محصول یا خدمات را مشخص کنید.

برای انجام این کار ، شما نیاز دارید:

وارد حساب AdWords خود شوید
برگه "کلید واژه ها" را باز کرده و "کلید واژه ها در شبکه نمایش / ویدیو" را انتخاب کنید.
کلمات کلیدی و گروه های تبلیغاتی را اضافه کنید ، سپس روی یک علامت به علاوه بر روی دکمه کلیک کنید؛
در بخش "دریافت تغییرات کلمه کلیدی" قسمتهای "مشخص کردن سایت مناسب" یا "نشان دادن محصول یا خدمات خود" را پر کنید.
برای افزودن کلمات کلیدی به لیست ، باید روی علامت به علاوه در کنار کلمه مورد نظر ، روی دکمه کلیک کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی