وب مستر

برنامه های افزودنی گوگل AdWords

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر


برنامه های افزودنی AdWords باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) تبلیغات می شود. چگونه و چرا پیکربندی آنها ، و همچنین ویژگی های هر نوع چیست - در این مقاله.
پسوند چیست؟
AdWords به شما امکان می دهد در کنار تبلیغات در شبکه جستجوی Google یا شبکه نمایش Google ، رتبه بندی کاربر ، مخاطبین ، تماس با اقدام ، بررسی و رتبه بندی و غیره را نشان دهد. برنامه های افزودنی اطلاعات مفیدی را برای مشتریان بالقوه قبل از تبدیل به فرود فراهم می کند.
 
ما با جزئیات بیشتر در مورد اینکه چه برنامه های افزودنی لازم است ، برای این نوع کمپین ها ، کشورها و دستگاه ها نوع خاصی در دسترس است ، ما در مقاله نوشتیم:
 
برنامه های افزودنی در تبلیغات متنی Google AdWords: 10 نوع اصلی
نشان دادن پسوند به چه چیزی بستگی دارد
هیچ تضمینی وجود ندارد که کاربران آنها را ببینند - و این اصلی ترین گیر است. حتی اگر همه چیز را به درستی پیکربندی کرده اید و برنامه های افزودنی تست Google را پشت سر گذاشته اند.
 
به عوامل زیر توجه کنید.
رتبه بندی آگهی
بستگی به پیشنهاد ، کیفیت تبلیغات و صفحه فرود دارد.
موقعیت تبلیغ
هرچه در صفحه نتایج جستجو بالاتر باشد ، احتمال نمایش آن بیشتر است. از آنجا که فضای خالی زیادی وجود ندارد ، می توانید از آن فقط برای اولین خطوط خروجی استفاده کنید. بدیهی است تبلیغات با موقعیت های پایین کلیک های زیادی را جمع نمی کند.
 
بنابراین ، برای افزایش قابلیت کلیک (از جمله با پسوند) باید جای بالاتری بگیرید.
 
برای "رشد" تبلیغ خود را به یک موقعیت بالا ، نمره و / یا نمره کیفیت خود را نیز افزایش دهید.
سایر پسوندها
آنها با یکدیگر به رقابت می پردازند. Google مؤثرترین و مفیدترین ترکیب را انتخاب می کند - صفحه نمایش به عملکرد مورد انتظار سایر برنامه های افزودنی بستگی دارد. فاکتور قبلی نیز در اینجا کار می کند: کاربران پسوندهایی را نخواهند دید که CTR انتظار می رود بالاتر از یک تبلیغ با موقعیت بالاتر باشد.
اتوماتیک در مقابل پسوندهای سفارشی
تفاوت چیست؟
 
پسوند خودکار پویا است. تابعی برای ایجاد یا پیکربندی آنها وجود ندارد ، اما در صورت لزوم می توانید آنها را نشان یا غیرفعال کنید:
 
برنامه های افزودنی AdWords - افزونه های خودکار را غیرفعال کنید
 
قابل تنظیم برعکس ایستا هستند و به صورت دستی ایجاد می شوند. در اینجا لیستی از آنها آورده شده است:
 
AdWords Extensions - لیست برنامه های افزودنی دستی
 
هر دو به بهبود عملکرد تبلیغات کمک می کنند.
 
علاوه بر این ، افزونه های اتوماتیک وجود دارند که معادل ایستا ندارند:
 
بازدیدهای قبلی؛
رتبه بندی فروشنده
رتبه بندی کاربر
 
و همچنین پسوند دستی بدون آنالوگ های اتوماتیک:
 
پیام ها
قیمت ها
بررسی ها
 
موارد خودکار شامل اطلاعات مربوط به جستجوی جستجو است ، در حالی که موارد سفارشی به آنچه کاربران در موتور جستجو وارد می شوند بستگی ندارد.
 
سمت تلنگر سکه این است که شما کنترل مستقیم روی پیام را از دست می دهید. شما نمی توانید عملکرد انبساط خودکار را تحت تأثیر قرار دهید.
پسوندهای سفارشی
برگه را باز کنید:
 
پسوندهای AdWords - برگه افزودنی آگهی
 
بسته به اینکه مخاطبی را انتخاب می کنید ، سطح - حساب ، کمپین ، گروه تبلیغ را انتخاب کنید.
 
توجه! اگر تبلیغات دارای سطوح مختلفی باشد ، موارد خاص تر از اینها بیشتر است. به عنوان مثال ، یک کمپین و یک گروه در داخل آن با پسوندهای یکسانی. وقتی نشان داده شود ، اولویت دوم (در سطح گروه) است.
 
در زیر انواع برنامه های افزودنی سفارشی با مثال آورده شده است.
صفحات سایت
آنها منجر به صفحات جداگانه سایت می شوند:
 
برنامه های افزودنی AdWords - به عنوان مثال در پیوند سایت ، تبلیغات تبلیغاتی
 
برنامه های افزودنی AdWords - به عنوان مثال نقشه های سایت ، تعمیر کامپیوتر
 
تعداد لینک های موجود از 2 به 6 است.
 
بعضی اوقات آنها شامل توضیحات مختصر می شوند:
 
برنامه های افزودنی AdWords - به عنوان مثال لینک های پیوند به سایت ، با شرح ، Eldorado
 
برای ایجاد یک لینک سایت ، برگه برنامه های افزودنی را باز کرده و یکی از موارد مورد نیاز خود را انتخاب کنید:
 
برنامه های افزودنی AdWords - نوع برنامه افزودنی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
بعد - سطح را علامت گذاری کرده و دکمه قرمز را فشار دهید:
 
پسوندهای AdWords - سطح برنامه های افزودنی را انتخاب کنید
 
سپس - "+ نقشه جدید"
 
توجه داشته باشید همه پسوندهای زیر را با قیاس ایجاد می کنیم.
 
صفحه ای که متن لنگر ، URL و توضیحات لینک را وارد کنید نمایش داده می شود:
 
برنامه های افزودنی AdWords - پیوند سایت جدید
 
برنامه ، آدرس تلفن همراه و گزینه های ردیابی خود را نیز درج کنید. علامت "موبایل" ترجیحی برای دستگاه است ، امکان تبلیغ در دسک تاپ را نیز از بین نمی برد.
 
یک کلیک روی یک لینک سایت به همان میزان کلیک بر روی URL اصلی هزینه دارد. پرداخت به نحوه مراجعه کاربر به صفحه بستگی ندارد. اگر او به سرعت روی چندین لینک در یک تبلیغ کلیک کند ، اینها تکرارهایی است که قابل پرداخت نیست.
 
پیوندهای اضافی احتمال رفتن به سایت را افزایش می دهد. شما کاربران را مستقیماً از جستجو به صفحات مناسب هدایت می کنید ، کدام بخش ها را برای نمایش انتخاب کنید ، در وهله اول چه چیزی را به مخاطب منتقل کنید.
اصلاحات
اینها توصیف متنی غیرقابل کلیک است که تأکید بر جزئیات ارائه ، ویژگی های محصول و

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی