وب مستر

ایجاد تبلیغات DSA برای تبلیغات کلیکی گوگل

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

من مطمئن هستم که بسیاری از تبلیغ کنندگان در شرایطی قرار گرفته اند که موقعیت محصولات زیادی در آن وجود دارد و انتخاب صفحه فرود شما برای هر محصول بسیار تنبل است.

تبلیغ کننده خوشحال از نظر ذهنی با خودش می گوید: "من ترجیح می دهم کاربران را به یک دسته یا بخش هدایت کنم ، نه به صفحه محصول." حال تصور کنید که دیگر نیازی به ایجاد آگهی های جداگانه ، انتخاب صفحات فرود و کلمات کلیدی وجود ندارد - سیستم همه کارها را بطور خودکار انجام می دهد.

1. چگونه تبلیغات جستجوی پویا در تبلیغات گوگل (DSA) کار می کنند

تبلیغات جستجوی پویا به طور خودکار بر اساس محتوای سایت مطابق با جستجوهای کاربر ایجاد می شوند.

اصل DSA این است که خود سیستم صفحه سایت را که مربوط به درخواست است تعیین می کند ، عنوان تبلیغی را ایجاد می کند و برای کاربر نمایش داده می شود. به نظر می رسد یک تبلیغ پویا:

DSA با کمپین های جستجو رقابت می کنند. برای جلوگیری از کنترل بیشتر DSA ، کلمات کلیدی مورد استفاده در کارزارهای جستجوی منظم را حذف کنید.

چنین تبلیغاتی برای فروشگاه های آنلاین مفید است ، که در آن محصولات زیادی وجود دارد.

2. نحوه تنظیم تبلیغات جستجوی پویا در تبلیغات کلیکی گوگل

در تبلیغات در گوگل تاپ سئو ، هنگام افزودن یک کمپین ، "فقط شبکه جستجو" را انتخاب کنید.

وب سایت ریشه آدرس وب سایت است.
زبان دامنه - زبان صفحات سایت. اگر یک وب سایت به چندین زبان دارید ، باید برای هر زبان کمپین های جداگانه ایجاد کنید.
منبع هدف گذاری تراشه جدید Google است که اخیراً آزمایش بتا را پشت سر گذاشته است. در مقاله بعدی درباره تنظیم یک کمپین DSA با هدف قرار دادن فید صفحه بیشتر صحبت خواهم کرد.
تنظیمات بیشتر همانند کمپین های جستجوی استاندارد است.

بیایید نگاهی دقیق تر به هر نوع هدف گذاری بیندازیم.

دسته های پیشنهادی برای سایت شما خود سیستم مقولاتی را بر اساس نمایه سازی سایت ایجاد می کند. بسیار مراقب باشید: اگر سایت دارای نمایه ضعیفی نیست ، می توان دسته بندی ها را به عنوان مثال "westa" نامید و منجر به صفحه محصول خاص شد. بدیهی است ، این صفحه برای کاربرانی که به دنبال باتری های وستا با ظرفیت 60 آه هستند ، ربطی ندارد.

هنگام آغاز تنظیم DSA ، Google Ads مقوله ای ارائه نمی دهد. آنها پس از 24-48 ساعت در رابط ظاهر می شوند.

تمام صفحات وب را هدف قرار دهید. تمام صفحات وب سایت به هدف خودکار اضافه می شوند.

هنگام تنظیم تبلیغات جستجوی پویا ، تمام صفحات وب را هدف قرار دهید

چگونه می توان تمام صفحات نامربوط را که بعداً به آنها خواهم گفت ، حذف کردم

صفحات خاص یک وب سایت را هدف قرار دهید. در اینجا انتخاب گسترده تری از هدف گذاری داریم:

دسته بندی ها - آنالوگ دسته های پیشنهادی.

محتوای صفحه - هدف قرار دادن محتوای خاص هر صفحه.

هدفمند کردن محتوای صفحه هنگام تنظیم کمپین های جستجوی پویا

عنوان صفحه - محتوای عناوین صفحه.

هدف قرار دادن عناوین صفحه در کمپین های جستجوی پویا

URL - مستقیماً URL یا بخشی از آدرس. به عنوان مثال ، آدرس شامل "westa" است - تبلیغات در تمام صفحاتی نمایش داده می شوند که URL آنها شامل "westa" است.

هدف قرار دادن URL یا بخشی از یک آدرس هنگام راه اندازی کمپین های جستجوی پویا

برای هدف گذاری دقیق تر ، می توان شرایط را با هم ترکیب کرد. من سعی می کنم از شرایط ترکیبی استفاده کنم که URL یا عنوان صفحه را هدف قرار می دهد ، زیرا ممکن است متفاوت باشد. این امر امکان گسترش هدفمندی را ممکن می سازد ، یعنی گزینه هایی که در آن صفحه کلمات کلیدی را از جایی که کاربران می توانند هدایت شوند ، گسترش می یابد.

شرایط هدفگذاری ترکیبی برای کمپین های جستجوی پویا

پس از انتخاب یک هدف ، یک پیشنهاد برای آن تعیین کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، فقط باید توضیحات را پر کنیم. اولین باری که رابط تبلیغات گوگل را اجرا می کنید ، ابتدا فقط می توانید یک تبلیغ را پیکربندی کنید. بعداً می توان تبلیغات اضافی را تنظیم کرد.

توصیه می کنم 2-3 تبلیغ را اجرا کنید و ببینید کدام یک بهتر است. URL نمایش و همچنین دو خط توضیحات در ویرایشگر Google Ads قابل تغییر است.

3. نحوه بهینه سازی تبلیغات جستجوی پویا

3.1 بر اساس کلمات کلیدی منفی
به یاد داشته باشید کلمات کلیدی منفی مشترک را به کمپین خود اضافه کنید ، مانند "boo" ، "free" و غیره. یک کمپین DSA عملاً با یک کار جستجوی معمولی تفاوتی ندارد و نادیده گرفتن کلمات کلیدی رایج می تواند منجر به هدر رفتن شود.

3.2 با اهداف تبلیغاتی پویا
شما باید صفحات موجود در فهرست جستجوی Google را رصد کنید و غیر هدفمند را حذف کنید. کاملاً ممکن است که کاربر به صفحهای از قبل بی ربط برود.

به عنوان مثال ، صفحه ای با تبلیغات تابستانی که فراموش کرده اید از سایت حذف کنید یا یک تغییر مسیر تنظیم کنید. می توانید صفحات موجود در برگه اهداف خودکار رابط Google Ads را حذف کنید. استثنائات را می توان هم در سطح گروه و هم در سطح کمپین اضافه کرد.

3.3 با تجزیه و تحلیل صفحات ورود
سعی کنید صفحات ورود به سیستم خود را هفتگی بررسی کنید و به یاد داشته باشید که موارد نامربوط را حذف نمی کنید. صفحات ورود به سیستم را می توانید در Google Analytics مشاهده کنید.

3.4 تجزیه و تحلیل پرس و جو جستجو
همانند کمپین های جستجوی منظم ، لازم است که اصطلاحات جستجوی خود را مرتباً آنالیز کنید. جستجوهای هدفمند را می توان در یک کمپین جستجوی معمولی قرار داد و موارد غیر هدفمند را می توان به کلمات کلیدی منفی اضافه کرد.

3.5. پوشش سایت
Coverage Site - درصد صفحات رسیده به کمک هدف گذاری سفارشی در کل سایت. تجزیه و تحلیل این شاخص به ما این امکان را می دهد تا ردیابی کنیم که درصدی از صفحات سایت برای این منظور استفاده می شود ، و همچنین نشان می دهد که آیا تمام صفحات لازم پوشانده شده است یا خیر. در اینجا وابستگی به ساختار سایت وجود دارد: صفحات مختلف می توانند دارای همان برچسب های متا (عنوان ، توضیحات ، کلمات کلیدی) باشند یا صفحات قابل کپی باشند. این بدان معنی است که شما باید به دنبال صفحات غیر هدف باشید.

اهداف خودکار ممنوعه فقط در صورتی در نظر گرفته می شود که آنها با اهداف خودکار مثبت تلاقی دارند.

یک صفحه می تواند بخشی از چندین هدف تبلیغ پویا باشد ، بنابراین پوشش وب سایت می تواند از 100٪ فراتر رود.

3.6. تجزیه و تحلیل طبقه بندی هدفمند
دسته بندی های هدفمند به طور خودکار بر اساس موضوع سایت شما تعیین می شوند. هیچ هدف تبلیغ پویا در گزارش ما وجود ندارد که هیچگونه کلیک برای آن وجود نداشته باشد. تجزیه و تحلیل دسته ها امکان ردیابی مؤثرترین سطوح پیوست سایت را فراهم می کند. می توانید بر اساس اهداف خود دسته بندی هایی را به کمپین اضافه کنید و پیشنهادهای ویژه برای آنها تعیین کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی