وب مستر

نحوه افزایش امتیاز کیفیت و کاهش هزینه ها در گوگل ادوردز

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

امتیاز کیفیت تبلیغات کلیکی گوگل (یا همان چه که است ، نمره کیفیت کلمات کلیدی تبلیغات شما) یکی از سوء تفاهم های کاملاً مؤثر در AdWords است.

 

و چون اطلاعات غلط زیادی وجود دارد و اسطوره های زیادی در مورد آن وجود دارد ، QS برای بسیاری از تبلیغ کنندگان اضطراب زیادی ایجاد می کند.

 

و این باعث ناراحتی من می شود.

 

امتیاز کیفیت تبلیغات در گوگل تاپ سئو باید دوست شما باشد ، متحد عالی شما. شما نباید از او بترسید (یا در بدترین حالت ، نباید بدانید که در مورد چه صحبت می کنم).

نمره کیفیت گوگل ادوردز بسیار مهم است. بهبود آن به شما کمک می کند تا:

 

  • برای هر کلیک (CPC) هزینه کمتری بپردازید.
  • موقعیت تبلیغات خود را بهبود ببخشید (در شکل بالا)
  • به احتمال زیاد Google دارای پسوندهای تبلیغاتی افزوده شده است.
  • Google همیشه تبلیغات شما را نشان می دهد.

آیا می توانید در تبلیغات گوگل با دریافت نتایج مشابه هزینه کمتری بپردازید؟

مطمئناً این همان چیزی است که شما می خواهید: کلیک ها و تبدیل های بسیاری را با قیمت خنده دریافت کنید.

و هیچ کس دوست ندارد بیشتر هزینه کند زیرا بله.

عالی گوگل به تبلیغ کننده هایی که می دانند چه کاری انجام می دهند پاداش می دهد. کسانی که تبلیغات ، تبلیغات و کلمات کلیدی خود را 100٪ بهینه می کنند.

چگونه به آنها پاداش می دهید؟

برای هر کلیک هزینه کمتری پرداخت می کنید.

هرچه تبلیغات شما بهینه تر باشد ، هزینه کمتری نیز خواهید پرداخت.

Google برای تعیین هر موقعیتی در موتور جستجو و تعیین قیمت پیشنهادی که برای هر کلیک می پردازید ، رتبه بندی برای هر تبلیغ ایجاد می کند. اگر رتبه بالاتری داشته باشید ، تبلیغ شما در موقعیت های بهتری ظاهر می شود و هر کلیک ارزان تر می شوید.

امتیاز کیفیت گوگل ادوردز چیست؟

امتیاز کیفیت Google AdWords (سطح کیفیت ، در صورت داشتن رابط اسپانیایی) یک مقدار از 1 تا 10 است که AdWords برای تعیین کیفیت آن به هر یک از کلمات کلیدی یک حساب تبلیغ کننده می دهد.

 

بگذارید این واضح باشد: سطح کیفیت هر کلمه کلیدی (نه حساب ، نه یک گروه تبلیغاتی ، نه تبلیغ). از کلمه کلیدی!

 

همانطور که به کمک گوگل می گوید: "امتیاز کیفیت تخمینی از کیفیت تبلیغات ، کلمات کلیدی و صفحات فرود است. تبلیغات با کیفیت بالاتر می تواند به معنای پایین آمدن قیمت و جایگاه بهتر تبلیغ باشد. "

 

هرچه نمره کیفیت بالاتر باشد ، برای هر کلیک کمتر هزینه خواهیم کرد. اوه

 

هرچه نمره کیفیت پایین تر باشد ، برای هر کلیک هزینه بیشتری می پردازیم و تبلیغات ما حتی ممکن است نشان داده نشود. فاحشه!

 

فکر کنید تبلیغ کنندگان زیادی هستند که با همان کلمات کلیدی تبلیغات شما رقابت می کنند. به نوعی گوگل مجبور است این کار را انجام دهد تا تعیین کند کدام تبلیغات ابتدا ظاهر می شود ، فکر نمی کنید؟

 

از این رو ، گوگل رتبه بندی تبلیغات (موقعیتی را که در موتور جستجو ظاهر می شود) و به همراه آن ، امتیاز کیفیت ایجاد کرده است.

برای دیدن امتیاز کیفیت کلمات کلیدی خود در تبلیغات گوگل باید به کجا بروید

خوب ، بگذارید ببینیم ، مدتهاست که در مورد سطح کیفیت کلمات کلیدی تبلیغات کلیکی گوگل صحبت می کنیم ، اما من هنوز به شما نگفته ام که می توانید این نمره را پیدا کنید.

 

شما باید به حساب Google Analytics خود (واضح) بروید ، وارد کمپین مورد نظر خود شوید و بر روی برگه "کلید واژه ها" کلیک کنید.

 

شما می توانید در "کمپین" ، "گروه تبلیغ" یا "تبلیغات" قرار بگیرید. بسته به جایی که در آن هستید ، کلمات کلیدی فقط یک آگهی ، یک گروه کامل از تبلیغات یا کل کمپین را مشاهده خواهید کرد.

 

در گزارش کلید واژه ها ، می بینید که ستونی به نام "وضعیت" وجود دارد که وضعیت فعلی کلمه کلیدی شما (متناسب ، حجم جستجوی کم و غیره) و "ساندویچ" ظاهر می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی