وب مستر

نحوه تنظیم افزونه ها در تبلیغات کلیکی گوگل

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

افزونه های ادوردز گوگل نه تنها با افزایش درصد کلیک ، که با عنوان نرخ کلیک شناخته می شوند ، تعداد نسخه تبلیغات را نیز بهبود می بخشد ، بلکه هزینه یک کلیک را نیز کاهش می دهد. دلیل این امر این است که آنها نرخ کلیک را افزایش می دهند ، که این یکی از سه عامل تعیین کننده نمره کیفیت است ، که به نوبه خود ، یکی از سه فاکتور است که تعیین می کند برای هر کلیک چقدر می پردازید.

پسوندها بطور قابل ملاحظه ای باعث افزایش اندازه تبلیغات می شوند - به عنوان مثال ، پسوندهای سایتهای پیوندی می توانند ارتفاع یک نمونه تبلیغاتی را تا 100٪ افزایش دهند. هرچه کپی آگهی بزرگتر باشد ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و احتمال کلیک بر روی آن بیشتر خواهد شد. از آنجا که می دانیم درصد کلیک اهمیت دارد ، هنگام تصمیم گیری مبلغ پرداختی ، اضافه کردن برنامه های افزودنی به حساب Google Ads ما در سطح حساب ، کمپین یا گروه تبلیغات دیگر گزینه ای نیست.

برای شروع ایجاد برنامه های افزودنی ، به یک حساب Google Ads ، یک کمپین و حداقل یک گروه تبلیغاتی در کمپین (ها) نیاز داریم. ما به شما می گوییم چگونه می توانید یک مقاله تبلیغات در گوگل تاپ سئو را در مقاله دیگری ایجاد کنید.

شما می توانید از 11 پسوند مختلف استفاده کنید ، مشروط بر اینکه آنها اهداف تجاری شما را برآورده سازند - ما 8 جزئیات اصلی در مورد جزئیات را در نظر خواهیم گرفت. بیا بریم

نحوه ایجاد پسوند لینک سایت در تبلیغات گوگل

اگر حداقل دو صفحه در سایت خود دارید که می توانید کلیک کنید ، پسوندهای سایت عالی کار می کنند. به عبارت دیگر ، اگر وب سایت شما دارای دو صفحه است - علاوه بر صفحه اصلی یا صفحه ای که بازدید از تبلیغات در گوگل را ضبط می کنید - که به کاربر کمک می کند تا اطلاعات لازم برای رهبر یا مشتری را بدست آورد ، این افزونه برای شما مناسب است. اگر از طرف دیگر سایت فقط یک یا دو صفحه داشته باشد که به نظر شما کاملاً آموزنده و قانع کننده است ، این پسوند کمکی نخواهد کرد. شما نمی خواهید برای جلب کاربران به صفحاتی که یا هیچ فایده ای ندارد و یا به کاربران شما کمک نمی کند اقدامی انجام دهند ، اطلاعات تماس آنها را بخرید یا بگذارید و غیره. براساس گوگل ، برنامه های افزودنی سایت می توانند نرخ کلیک را افزایش دهند. حداکثر 10٪

برای شروع ، به سادگی به تب "برنامه افزودنی آگهی" رفته و "پسوندهای سایت" را انتخاب کنید. اکنون می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را در سطح یک حساب ، کمپین یا گروه تبلیغاتی ایجاد کنید - این باعث می شود این پسوند به ترتیب در همه نسخه های تبلیغاتی در حساب ، کمپین یا گروه تبلیغی شما در دسترس باشد.

در مرحله بعد ، بر روی دکمه Add Extensions کلیک کرده و نام یا توضیحات هر صفحه را که می خواهید بازدید کنندگان خود را هدایت کنید ، مشخص کنید

نحوه اضافه کردن مکان در تبلیغات کلیکی گوگل

ثابت شده است که پسوندهای موقعیت مکانی نرخ کلیک را افزایش می دهد و تبلیغات را جذاب تر می کند - از این پسوند استفاده می شود اگر شغل شما دارای یک مکان فیزیکی باشد ، یک مکان معمولی برای عموم مردم. افزایش نرخ کلیک 12٪ است ، که آن را به یکی از موثرترین افزونه ها تبدیل می کند. به خاطر داشته باشید که بیش از 50٪ درخواست ها از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. جستجوی موبایل نیاز به پاسخ فوری ، نتیجه فوری دارد - آدرس و اطلاعات تماس شرکتی که محصولی یا خدماتی را ارائه می دهد که در آن من علاقه مند هستم کاملاً با این قصد سازگار است و نه تنها درصد کلیک را افزایش می دهد بلکه احتمال اینکه بازدید کننده خریدار شود نیز افزایش می یابد.

با استفاده از افزونه Sitelink ، ما به تب Extensions می رویم و روی افزونه موقعیت مکانی کلیک می کنیم. از ما خواسته می شود تا حساب Google My Business خود را که یک حساب رایگان است که برای ثبت نام 1 دقیقه طول می کشد متصل کنیم.

نحوه ایجاد پسوند فراخوان در ادوردز گوگل

هم پیوندهای سایت و هم افزونه های موقعیت مکانی به وب سایت شما بستگی دارند که دارای چندین صفحه مناسب برای هدایت ترافیک به مشاغل و موقعیت مکانی شما در جایی است که مشتریان بالقوه می توانند در آن حرکت کنند. پسوند فراخوان ، از طرف دیگر ، پسوندی است که بدون توجه به آنها ، برای همه تبلیغ کنندگان قابل اجرا است. این همان چیزی است که گسترش فراخوان را اجباری می کند. اجرای آن نیز بسیار ساده و سر راست است. نمونه هایی از آموزش آنچه می تواند پسوند فراخوانی خوبی ایجاد کند - می توانید هر اندازه که دوست دارید اضافه کنید ، اما در هر زمان فقط 4 نمایش داده می شود: پشتیبانی 24/7 مشتری یا ضمانت 100٪. استفاده از اعداد در صورت امکان باعث افزایش بیشتر نرخ کلیک می شود.

با استفاده از سایر برنامه های افزودنی ، به برگه "برنامه های افزودنی" رفته و روی "برنامه های افزودنی" کلیک کنید.

نحوه ایجاد پسوند در گوگل ادز

هم پیوندهای سایت و هم افزونه های موقعیت مکانی به وب سایت شما بستگی دارند که دارای چندین صفحه مناسب برای هدایت ترافیک به مشاغل و موقعیت مکانی شما در جایی است که مشتریان بالقوه می توانند در آن حرکت کنند. پسوند فراخوان ، از طرف دیگر ، پسوندی است که بدون توجه به آنها ، برای همه تبلیغ کنندگان قابل اجرا است. این همان چیزی است که گسترش فراخوان را اجباری می کند. اجرای آن نیز بسیار ساده و سر راست است. نمونه هایی از آموزش آنچه می تواند پسوند فراخوانی خوبی ایجاد کند - می توانید هر اندازه که دوست دارید اضافه کنید ، اما در هر زمان فقط 4 نمایش داده می شود: پشتیبانی 24/7 مشتری یا ضمانت 100٪. استفاده از اعداد در صورت امکان باعث افزایش بیشتر نرخ کلیک می شود.

با استفاده از سایر برنامه های افزودنی ، به برگه "برنامه های افزودنی" رفته و روی "برنامه های افزودنی" کلیک کنید.

نحوه ایجاد پسوندهای بازبینی برای تبلیغات در گوگل

به گفته گوگل ، بررسی برنامه های افزودنی ، نرخ کلیک را 10٪ افزایش می دهد ، که مطابق با مزایایی است که اکثر برنامه های افزودنی دیگر ارائه می دهند. این برنامه افزودنی ، با توجه به سیاستهای محکم پیرامون آن ، یکی از دشوارترین ایجاد و یکی از کمترین احتمال تصویب هاست. برای تأیید برنامه افزودنی بررسی ، باید:


از منابع معتبر آمده: یک بررسی از یک وبلاگ محلی یا یک انتشار مغرضانه پذیرفته نخواهد شد. دوره اگر این بررسی از یک منبع معتبر ساخته نشده است ، در مورد ایجاد این پسوند نگران نباشید.
ارتباط: باید یک سال گذشته بررسی شود.
اعتبار: اگرچه می توانید بررسی را کمی تغییر دهید ، اما معنای واقعی آن را تغییر نمی دهد.


می توانید با رفتن به برگه برنامه افزودنی و افزودن آن ، افزونه ایجاد کنید - در بیشتر موارد این برنامه افزودنی را می توانید در سطح حساب اضافه کنید ، زیرا در مورد همه محصولات و کمپین ها اعمال می شود ، اگر به دلایلی برای بعضی از آنها کاربرد ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی