وب مستر

برنامه های افزودنی در Google AdWords: تبلیغات موثرتر

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۲ نظر

Google AdWords بیش از دهها برنامه افزودنی تبلیغ را برای همه کاربران ارائه می دهد. وظیفه اصلی برنامه های افزودنی ارائه حداکثر اطلاعات مرتبط و مفید در مورد تبلیغ کننده است. علاوه بر این ، این ویژگی به شما امکان می دهد سایز تبلیغات را افزایش دهید و به طور کلی از نتایج جستجو کاملاً برجسته می شوید. اگر رقیبان از تبلیغات در تبلیغات استفاده نمی کنند ، تبلیغ شما با پسوند همیشه مطابق با پیشینه خود به نظر می رسد. در جستجوی ، اغلب تبلیغات "خالی" وجود دارد که در آنها چیزی جز متن و پیوند وجود ندارد.

وظیفه یک متخصص در تبلیغات متنی ، حداکثر استفاده از این قابلیت است.
طبق تحقیقات رسمی گوگل ، وقتی یک افزونه اضافه می کنید ، تعداد کلیک ها بسته به موضوع سایت به 50٪ افزایش می یابد. فراموش نکنید که مشتری همچنین می تواند با تماس با شماره تلفن مشخص شده در پسوند تبلیغ ، بدون کلیک روی آن ، سفارش را تکمیل کند.

چه نوع افزونه تبلیغی وجود دارد:
• پسوند خودکار. در دسترس بودن این نوع پسوند بستگی به توانایی انتقال اطلاعات از سایت شما به سیستم تبلیغاتی دارد.
• پسوند خودکار با شخصی سازی.
• پسوندهای سفارشی.

با توجه به مزایای تبلیغات با پسوندها ، ارزش استفاده از حداکثر گزینه های ممکن را دارد.

صفحات سایت
هنگامی که پیوندهای اضافی در آگهی نشان داده می شود ، اندازه حجم تبلیغ افزایش می یابد و در نتیجه ، قابل توجه تر می شود. اگر توضیحی به لینک ها اضافه کنید ، اندازه تبلیغات دو برابر افزایش می یابد.

مزیت لینک های سایت این است که کاربر برای اطلاعات مورد نیاز خود نیازی به جستجوی سایت ندارد ، می تواند مستقیماً از تبلیغات به بخش خاصی از منبع مراجعه کند. و برای شما این فرصتی برای "ذخیره" علائم در متن آگهی است. مواردی که باید در نظر بگیرید: پیوندهای سایت همیشه نمایش داده نمی شوند و به ترتیب تصادفی هستند. با این وجود ، اطلاعات مهم را در متن اصلی قرار دهید.

به عنوان پیوندهای اضافی ، می توانید حساب های شرکت را در شبکه های اجتماعی اضافه کنید.

شفاف سازی
شفاف سازی یک خط غیرقابل کلیک در متن تبلیغ است که به شما امکان می دهد در مورد مزیت های رقابتی شرکت یا کالایی که ارائه می دهد ، برنامه ها یا سایر شرایط کاری سازمان - تبلیغ کننده ، به مشتریان بالقوه بگویید.

"فضای" اضافی را به تبلیغ شما اضافه می کند.

توضیحات
توضیحات موجود در ساختار آنها بسیار شبیه به تصفیه ها است ، اما بر خلاف مورد دوم ، آنها تحت توصیف ویژگی های محصول یا خدمات تبلیغاتی "تیزتر" می شوند ، و نه شرکت به عنوان یک کل. اطلاعات نمایش داده شده در توضیحات معمولاً باریک بوده و مربوط به گروه خاصی از محصولات یا پیشنهادات است. شما می توانید بر روی خط محصول یا دامنه به طور کلی تمرکز کنید - همانطور که می بینید مناسب است. 12 موضوع بطور خودکار در Google AdWords تنظیم می شود که در هر یک از آنها می توانید 10 مقدار اضافه کنید.

یک آگهی ممکن است 2 خط توضیحات را به طور همزمان نشان دهد. چرا اینقدر؟ به عنوان مثال ، اگر مشتری تبلیغات تبلیغاتی یک مرکز تناسب اندام باشد ، در این نوع برنامه افزودنی می توانید برنامه های گروهی و تحت چه شرایطی را ثبت کنید. در صورتی که این شرکت به طور همزمان در فروش لباس چندین مارک تخصص داشته باشد ، ارزش تجویز آنها را دارد ، زیرا کاربر می تواند موردی را نه به سبک یا فصلی بلکه با نام تجاری جستجو کند.

قیمت ها
قیمت گذاری یک فرمت پسوند نسبتاً جدید است که هزینه چندین مورد انتخاب شده را نشان می دهد. مزیت بدون شک این نوع پسوند این است که در تمام دستگاه هایی که از طریق اینترنت جستجو می شوند نمایش داده می شود.

در مورد صدور تلفن همراه ، آگهی با قیمت تقریباً کل صفحه را اشغال می کند.

بررسی ها

این نوع گسترش نیز چندی پیش ظاهر نشده است. برای نمایش یک بررسی در یک آگهی ، باید در یک منبع مستقل یا رتبه بندی منتشر شود.

استفاده از بازخورد مثبت می تواند اعتماد مخاطبان هدف را به طور کلی و یا در محصولات خاص تقویت کند. ورود به یک سایت شخص ثالث با بررسی ها انجام می شود - مطمئن شوید که کاربر ، به طور غیر منتظره ای برای شما ، با یک منفی کامل به صفحه نمی رسد.

شایان ذکر است که این برنامه افزودنی در نتیجه جستجوی میزکار برای نمایش در دسترس است.

آدرس ها
برای استفاده از برنامه افزودنی "آدرس" ، باید یک سرویس شرکت در سرویس "My Business" ایجاد کنید ، آدرس واقعی سازمان را روی نقشه مشخص کنید و آدرس را در Google AdWords وارد کنید. ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد ، اما در نگاه اول فقط به نظر می رسد. به عنوان پاداش ، کارت سازمان را در Google Maps و امکان حضور در SERP رایگان دریافت خواهید کرد.

وقتی کاربر هنگام مشاهده یک تبلیغ بر روی آدرس یک شرکت کلیک می کند ، Google به طور خودکار نقشه ها را بارگیری می کند و پیشنهاد می کند مسیری را برای دفتر تهیه کنید.

 

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۲)

  • پوریا قلعه
  • مقاله خوبیه ممنون

  • نمونه سوالات آیین نامه 96
  • معلوم نیست حالا اینترنت جهانی کِی وصل بشه تا ما از گوگل وبمستر و گوگل اَدز استفاده کنیم ! 

     

    راجب جستجوگر های چِرتِ ایرانی هم مقاله بزارین :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی