وب مستر

برنامه های افزودنی تبلیغات Google Ads - بررسی اجمالی

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

برنامه های افزودنی اطلاعات مفیدی را به تبلیغات اضافه می کنند و به جلب توجه مشتریان کمک می کنند. معمولاً پسوندها CTR تبلیغات را چند درصد افزایش می دهند ، تعداد کلیک های سایت را افزایش داده و شاخص های کیفیت را افزایش می دهند.

CTR - نسبت تعداد کلیک به تعداد برداشتهای تبلیغاتی.
CPC - هزینه برای هر کلیک در تبلیغات جستجو با انتقال بعدی.
در این مقاله در مورد انواع برنامه های افزودنی صحبت خواهم کرد و نتایج اجرای آنها را در مثال اجرای تبلیغات تبلیغاتی به اشتراک می گذارم.

1. پیوندهای اضافی
یکی از محبوب ترین و مؤثرترین افزونه ها برای اضافه کردن ده لینک به صفحه در سایت شما. "Sitelinks" تبلیغ را نمایان تر و جذاب تر می کند ، بنابراین باعث افزایش کلیک می شود.

پیوندهای افزودنی AdWords

2. تصریح
این شرح مزایا یا پیشنهادهای منحصر به فرد شرکت ، محصولات یا خدمات شماست. در دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه ، دو تا شش پالایش در کنار متن تبلیغ نمایش داده می شود. من متوجه شدم که هرچه تصفیه بیشتر ، نتیجه بهتری داشته باشد.

اصلاحات پسوند AdWords

3. توضیحات ساختاری
بر خلاف "شفاف سازی" ، این برنامه افزودنی نه به عنوان جنبه های منحصر به فرد خدمات ، محصولات و یا مارک هایی که شرکت با آنها کار می کند ، به اندازه پیشنهادات و مزایای بی نظیر شرکت برجسته است.

توضیحات ساخت یافته در پسوندهای AdWords

برای افزودن یک برنامه افزودنی ، یک عنوان استاندارد را انتخاب کنید (برای مثال مارک ها ، خدمات ، مکان ها و غیره) و اطلاعات اضافی (دقیقا چه چیزی ارائه می دهید) ارائه دهید.

توضیحات افزونه ساختاری شده برای AdWords

برای داشتن لیستی از عناوین موجود ، به راهنمای Google Ads مراجعه کنید. تبلیغات دسک تاپ دو توصیف ساختار یافته را به طور همزمان نشان می دهد و فقط یکی در دستگاه های تلفن همراه.

4. شماره تلفن
در صورت جستجوی خدمات یا محصولاتتان از دستگاه های تلفن همراه ، برنامه افزودنی مفید است. تماس با کاربران راحت است از صفحه نتایج جستجو تماس بگیرید: نیازی نیست که به سایت بروید یا شماره را به صورت دستی وارد کنید. در دستگاه های تلفن همراه ، آگهی یک دکمه تماس تعاملی و در سایر دستگاه ها ، شماره تلفن را نشان می دهد.

شماره تلفن های افزودنی AdWords

اگر تبلیغ برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده باشد ، در درجه اول در تلفن های هوشمند نمایش داده می شود. برای انجام این کار ، دستگاه های تلفن همراه را به عنوان دلخواه انتخاب کنید. و کاربران تبلیغات متنی و برنامه های افزودنی را در رایانه ها ، لپ تاپ ها و رایانه های لوحی مشاهده می کنند.

برنامه های افزودنی AdWords نحوه تماس از یک تبلیغ

اگر این گروه فقط دارای متریال بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه باشد ، در رایانه ها و رایانه های لوحی نیز نمایش داده می شوند.

5- پیام
این برنامه افزودنی برای کاربرانی که راحت تر از متن صحبت می کنند ابداع شده است. هنگامی که روی اعلان روی صفحه نمایش تلفن هوشمند کاربر ، روی نماد برنامه افزودنی کلیک می کنید ، یک پنجره پیامکی با متن قالب باز می شود. بنابراین ، پیامهایی بنویسید که برای مخاطبان شما جذاب و قابل فهم باشد.

پیام های فرمت AdWords

برنامه افزودنی فقط در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود و باید شرایط را رعایت کند: یک شرکت تبلیغاتی تبلیغاتی باشید و رایگان باشید.

6. آدرس ها

Google اطلاعات کسب و کار من: از شخصی سازی تا بهینه سازی
به کاربران امکان می دهد بدون مراجعه به سایت ، به سرعت آدرس ، شماره تلفن و ساعات کار شما را ببینند. برای انجام این کار ، حساب Google Ads خود را به حساب Google My Business خود مرتبط کنید.

آدرسهای افزودنی AdWords

اطلاعات مربوط به شرکت را می توان در "آدرس ها" در قالب های مختلف ، به عنوان مثال ، در Google Maps نمایش داد. برای راحت تر پیدا کردن مشتریان بالقوه ، آدرس هایی را با نقشه در تبلیغات اضافه کنید و همچنین فاصله تا دفتر یا فروشگاه را مشخص کنید.

7. آدرس های وابسته
به شما امکان می دهد آدرس های شبکه فروشگاه های همکار را که در آن محصولات شما را می فروشند ، نشان دهید. نیازی نیست حساب خود را با حساب سرویس Google My Business مرتبط کنید. آدرس شرکای شما در سطح شبکه خرده فروشی تنظیم شده است ، بنابراین به شما در شرکای فروش محصولات تبلیغ کننده کمک می کنید.

8. قیمت ها
پسوند به یک بلوک 8 سلول نشان می دهد که خدمات یا محصولات شما چقدر هزینه دارند. اگر قیمت مناسب باشد ، کاربران بلافاصله به کارت محصول مورد علاقه در سایت مراجعه می کنند و تبلیغ کننده از ترافیک هدفمند استفاده می کند.

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی