وب مستر

11 راه برای کاهش هزینه کلیک ها در تبلیغات گوگل

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

آیا می خواهید با بودجه کم مشتری بیشتری داشته باشید؟ با استفاده از تکنیک های این مقاله ، هزینه کلیک را کاهش داده و کیفیت تبلیغات را بهبود بخشید.

چه عاملی را برای هر کلیک تعیین می کند
قیمت یک کلیک تحت تأثیر رقابت ، قیمت پیشنهادی و امتیاز کیفیت تبلیغات است.

رقابت بالاتر - هزینه بالاتر برای هر کلیک
تأثیرپذیری از رقابت غیرممکن است. پیشنهاد خود را بالا ببرید یا سؤال های رقابتی کمتر را انتخاب کنید. در حالت دوم ، کاهش ترافیک امکان پذیر است.

برای اندازه گیری رقابت ، یک کلمه کلیدی را در کادر جستجو وارد کنید. اگر همه جایگاه های تحویل اشغال شده باشند (در واحدهای تبلیغاتی بالا و پایین) ، در این صورت هزینه کلیک بالا خواهد بود.

اطلاعات دقیق تر به "برنامه ریز کلمات کلیدی" می دهد. لیستی از نمایش داده شد که مورد علاقه شما است وارد کنید و سپس نتایج را ارزیابی کنید:

در بخش "شاخص های قبلی" ، رقابت پذیری درخواست ، میانگین تعداد درخواست در هر ماه ، پیشنهادات تقریبی رقبا ، اندازه پیشنهاد برای ورود به بلوک بالای شماره و حداقل هزینه یک کلیک برای شرکت در حراج نمایش داده می شود.

پیشنهاد بالاتر - کلیک گران تر

حداکثر قیمتی که مایل به پرداخت برای هر کلیک هستید ، قیمت پیشنهادی است. بندرت با قیمت واقعی مطابقت دارد ، اما به دلیل تأثیرگذاری در نتیجه حراج تعیین می شود.

برای تعیین حداکثر هزینه برای هر کلیک ، هزینه را در بخش "پیشنهادها" وارد کنید.

برای تعیین مقدار مناسب از برنامه Keyword Planner استفاده کنید. درخواست های برنامه ریزی شده را مشخص کنید و ابزار مقدار پیشنهادی پیشنهاد شده ، تعداد تقریبی برداشت و کلیک را نشان می دهد.

کیفیت بالاتر - هزینه کمتری
هرچه کیفیت تبلیغات بیشتر باشد ، هزینه کمتری نیز خواهد داشت. این جزئیات بیشتر است.

آنچه در شاخص کیفیت قرار دارد
مقادیر نشانگر کیفیت و اجزای آن در قسمت "تجزیه و تحلیل کلید واژه" حساب تبلیغات نمایش داده می شود:

ارتباط
ارتباط نشان می دهد که چگونه آگهی و صفحه فرود درخواست کاربر را برآورده می کند. آنچه را که به دنبال آن هستید به کاربر نشان دهید. ابتدا کلمات کلیدی را انتخاب کنید ، سپس متن تبلیغ را بنویسید ، سپس صفحه فرود را بهینه کنید.

برای ارزیابی نحوه مطابقت یک کلمه کلیدی با تبلیغات شما ، روی برگه کلید واژه ها در صفحه کمپین ها کلیک کنید و از ابزار ابزار استفاده کنید. خواهید فهمید آیا این آگهی در جستجوی کلمه کلیدی ظاهر می شود یا خیر.

وضعیت بالاتر از متوسط ​​و متوسط ​​رضایت بخش است. کمتر از حد متوسط ​​- شاید کلمه کلیدی نادرست انتخاب شده باشد یا موضوع خیلی گسترده باشد.

CTR مورد انتظار
امکان کلیک بر روی یک تبلیغ را با کلمه کلیدی مربوطه نشان می دهد. سیستم موقعیت های قبلاً اشغال شده برای کلمه کلیدی را در نظر می گیرد. هنگام محاسبه مقدار شاخص ، فرض بر این است که کلمه کلیدی دقیقاً با پرس و جو جستجو مطابقت دارد. به طور دقیق تر ، شاخص در دوره حراج محاسبه می شود.

وضعیت بالاتر از متوسط ​​و متوسط ​​رضایت بخش است. اگر وضعیت زیر حد متوسط ​​است ، یک کلمه کلیدی خاص را انتخاب کنید و متن تبلیغات خود را با نمایش داده شدگان بالقوه مرتبط تر کنید.

مقدار CTR مورد انتظار به اثربخشی کلمه کلیدی در حساب های همه تبلیغ کنندگان بستگی دارد ، بنابراین ممکن است این شاخص با CTR واقعی مطابقت نداشته باشد.

کیفیت صفحه فرود
کاربران با کلیک روی آگهی به صفحه فرود می آیند. کیفیت صفحه فرود در تبلیغات در گوگل تاپ سئو به عنوان مطابقت آن با انتظارات کاربران - سازماندهی صحیح مواد و متن درک می شود. اطلاعاتی را که برای درک آسان و مرتبط با کلمات کلیدی ارائه می شود ، ارائه دهید. هرچه صفحه راحت تر و مفیدتر باشد ، هزینه کلیک کمتر و موقعیت بالاتر خواهد بود.

اگر تبلیغات منجر به صفحات کم کیفیت می شوند ، کمتر نشان داده می شوند. نمره کیفیت صفحه فرود پایین در شناسایی مواردی که باعث کاهش تبدیل می شوند کمک می کند.

11 ترفند برای کمک به کاهش هزینه شما برای هر کلیک در تبلیغات گوگل


1. درج کلمه کلیدی در یک تبلیغ ، درج پویا کلمات کلیدی
همیشه کلمه کلیدی خود را در عنوان و در هر زمان ممکن در متن تبلیغ خود قرار دهید.

درج پویا به شما امکان می دهد یک کلمه کلیدی را به هر قسمت از تبلیغ اضافه کنید تا با دقت بیشتری بتوانید پاسخ به درخواست کاربر را نشان دهید.

2. تنظیم موقعیت مکانی
نمایش منطقه ، شهر ، حومه (شعاع در کیلومتر) ، مناطقی که در آن کار می کنید.

3- ساماندهی حداکثر ساختار کسری حساب ، استفاده از پسوندها
توصیه می شود حساب تبلیغات را به گروه های تبلیغی تقسیم کنید ، کلمات کلیدی را برای هر یک انتخاب کنید و صفحات فرود ایجاد کنید.

برنامه های افزودنی می توانند اطلاعات را با اطلاعات لازم (آدرس ، مخاطبین ، متن اضافی و غیره) تکمیل کنند. آنها می توانند برای یک گروه تبلیغاتی و کل کمپین استفاده شوند.

از همه برنامه های افزودنی مناسب استفاده کنید. اگر مشاغل آفلاین دارید ، حتما آدرس و شماره تلفن را اضافه کنید.

تنظیم کلید واژه
4- اضافه کردن کلمات کلیدی منفی
افزودن کلمات کلیدی منفی ، این امکان را برای مشتریان بالقوه فراهم می کند که فقط تبلیغات مرتبط را نشان دهند.

5- بهینه سازی کلمه کلیدی - غیرفعال کردن بیکار بودن (پایین بودن CTR ، هزینه بالا برای هر کلیک) و اضافه کردن موارد جدید
به منظور کاهش تعداد کلیک های بی فایده ، کلمات کلیدی بیکار که مربوط به نیاز مشتری شما نیست را از بین ببرید. برای یافتن آنها از گزارش Google Ads در اصطلاحات جستجو استفاده کنید.

همچنین شناسایی دائمی کلمات کلیدی جدید با استفاده از "برنامه ریز کلمات کلیدی" یا سایر ابزارها بسیار مهم است. آنها را در قسمت "عبارات کلیدی" کمپین ، در تب "درخواست" اضافه کنید. به طور موثر کلمات کلیدی با فرکانس پایین را با نمره ای با کیفیت بالا و همچنین کلمات کلیدی با پیشنهادات کم اضافه کنید آنها برای هر کلیک هزینه مناسب دارند.

افزایش نرخ کلیک
6. آزمایش تغییرات آگهی
رویکردهای منحصر به فرد و روش شناختی برای آزمایش وجود دارد. در حالت اول ، عملکرد تبلیغات مختلف مقایسه می شود. در مورد دوم ، قطعاتی از همان آگهی مورد آزمایش قرار می گیرد (عناوین مختلف ، توضیحات ، تماس).

با یک رویکرد منحصر به فرد ، آنها چندین تبلیغات را در همان گروه ایجاد می کنند ، چرخش را پیکربندی می کنند. سپس آنها گزارشاتی را در Google Ads دریافت می کنند ، آنها را در رایانه بارگیری می کنند و تجزیه و تحلیل می کنند که تبلیغات دارای نرخ کلیک بالاتری است

با رویکرد روش شناختی ، می توانید چندین گروه آگهی را همزمان با استفاده از ابزار پروژه ها و آزمایش ها آزمایش کنید.

بهبود کیفیت صفحه فرود
7. ارسال مطالب مفید ، مرتبط ، بی نظیر
اگر کاربر به چیز خاصی نیاز دارد ، فقط آن را نشان دهید.

8- مراقبت از قابلیت استفاده (قابلیت استفاده) سایت
هرچه سایت راحت تر باشد ، نرخ گزاف گویی پایین تر و در نتیجه هزینه تبدیل است.

9. اطمینان از سرعت بارگذاری بالای صفحه و عملکرد سایت
سایت را با استفاده از سرویس PageSpeed ​​Insights ارزیابی کنید. اگر سرعت کم است ، توصیه های دریافت شده در وب سایت سرویس را اجرا کنید.

تنظیم استراتژی
10. تنظیم پیشنهاد
برای کنترل بهتر CPC خود ، پیشنهادات را از خودکار به دستی تغییر دهید.

اگر موقعیت تبلیغ بالاتر از 1.5 باشد ، می توانید پیشنهاد را کمی کاهش دهید. با 10٪ شروع کنید. نرخ کلیک خود ، CPC واقعی ، ترافیک و تبدیل را پیگیری کنید. موقعیت آگهی خود را مرتباً ردیابی کنید ، به زیر 3 نپردازید.

همچنین می توانید تنظیم خودکار پیشنهاد را مطابق با معیارهای لازم تنظیم کنید: دستگاه (رایانه ، رایانه لوحی ، تلفن) ، مکان (کشور ، شهر ، منطقه) ، تاریخ و زمان ، محتوا (محبوب) ، هدف گذاری ، لیست های بازاریابی برای تبلیغات جستجو ، نوع تعامل (تماس از تلفن ها) ، داده های جمعیتی (سن ، جنس ، درآمد).

برای تنظیم تاریخ و زمان ، برنامه تبلیغات را تنظیم کنید.

11. برنامه آگهی
از فرصت انتخاب زمان مطلوب برای نمایش تبلیغات - هنگامی که مشتریان شما فعال هستند ، غافل نشوید. این کار باعث می شود تا شما از کلیک های نامربوط و صرفه جویی در بودجه خود جلوگیری کنید. شما می توانید پیشنهادات را بسته به زمان تحویل تنظیم کنید - پیشنهاد را در زمانی افزایش دهید که احتمال تبدیل بیشتر باشد و وقتی پایین تر است کاهش یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی