وب مستر

کسب درآمد با گوگل ادسنس

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

ا Google AdSense درآمد کسب کنید
همه ما می دانیم که Google AdWords یک سرویس تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در Google نشان دهید. با این حال ، باید بدانید که Google AdSense یک سرویس تبلیغاتی رایگان است که به شما امکان می دهد به عنوان تبلیغ کننده عمل کنید ، نه به عنوان یک تبلیغ کننده. همچنین فعالیت تبلیغی را نشان دهید.

با این حال ، برای ما روشن است که درآمدزایی آنلاین با Google AdSense برای ایرانیان بسیار دشوار است و مشکلات بسیاری وجود دارد. آشنایی با خدمات بدون رحمتی نیست.

با ثبت نام در Google AdSense و ایران درآمد کسب کنید (3)

Google AdSense چیست؟
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، Google AdSense یکی از خدمات تبلیغاتی رایگان Google است که به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در هر منطقه مانند شبکه نمایش ، اعم از متن ، ویدئو / بنر ، فیلم یا هر تبلیغ دیگری با محتوای مورد نظر خود قرار دهند. به وب سایت آنها مراجعه کرده و با مشاهده این تبلیغات درآمد کسب کنید. ممکن است در نزدیکی سایتهای مشهور انگلیسی زبان آگهی ها یا تبلیغات ویدیویی دیده باشید. اینها تبلیغات Google Adsense هستند.

باید بدانید که این تبلیغات توسط Google طبقه بندی و مدیریت می شوند و توسط Google AdSense بر اساس CPM (پرداخت در هر بازدید کننده) و CTR (میانگین تعداد کلیک) کسب درآمد می شوند. روش CPM از تعداد بازدید کنندگان سایت و روش CTR از تعداد کلیک های روی آگهی استفاده می کند.

به خاطر داشته باشید که هر دو روش از زمان راه اندازی سرویس بسیار محبوب بوده اند و باعث افزایش درآمد کاربران شده اند. با این حال ، باید بدانید که وب مسترها توجه بیشتری به CPM نشان می دهند زیرا می تواند به راحتی ترافیک وب سایت را افزایش داده و رتبه سایت را در نتایج جستجوی گوگل بهینه کند.

شاید تعجب کنید که درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در Google AdSense بر شما تأثیر می گذارد. در واقع ، درآمد تبلیغاتی از Google Adsense با چک یا سپرده آنلاین به حساب شما واریز می شود. براساس گفته های گوگل ، در سه ماه اول سال 2014 ، درآمد Google AdSense در گوگل 3.4 میلیارد دلار بوده است ، که از پایان 6/13 میلیارد 13.6 میلیارد دلار بوده است.

کسانی که Google AdSense را برای اولین بار می شناسند با این سیستم نا آشنا هستند. بنابراین توصیه می شود وب سایتی راه اندازی کنید (به جز فارسی) که محتوا را با رعایت کامل اصول سئو فراهم می کند. بازدید کننده اضافه کنید و در نهایت با ثبت نام و قرار دادن Google Adsense در وب سایت خود درآمد کسب کنید ،

یکی از موارد جالب شما باید درباره Google AdSense بدانید این است که در حال حاضر حدود 15 میلیون وب سایت وجود دارد که این سرویس را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

در Google AdSense تبلیغ کنید
نکات زیادی برای تبلیغات در Google AdSense وجود دارد ، اما یکی از آنها این است که Google AdSense تبلیغات متنوعی را به بینندگان ارائه می دهد که هر کدام فضای تبلیغاتی خود را دارند ، بسته به مبلغ پرداخت شده ، بسته به مبلغ پرداخت شده ، هر کدام متفاوت است. خود را با انواع تبلیغات Google Adsense آشنا کنید:

تبلیغات محتوا

اگر می خواهید در مورد این تبلیغات صحبت کنید ، باید بدانید که این تبلیغات با نام تبلیغات مبتنی بر محتوا برای افرادی که به دنبال یک موضوع یا محتوای خاص هستند بهتر است. همانطور که در Google AdSense ذکر شد ، تبلیغات در دو سطح CPC و CPM ارائه می شوند. اما از آنجا که محتوای CPM به ازای هر هزار تماس پرداخت می شود ، از محبوبیت بالایی برخوردار است. تبلیغات محتوا در Google AdSense در اندازه ها و اندازه های مختلفی ارائه می شود. کاربران می توانند محتوای آگهی یا فیلم خود را سفارشی کنند.

تبلیغات سطح صفحه

به این تبلیغات به گروهی از تبلیغات Google Adsense گفته می شود که از فناوری های بهینه سازی استفاده می کنند. اگر این تبلیغات را در صفحات فرود خود قرار دهید ، اگر مطمئن باشید که تجربه شما خوب است ، Google AdSense فقط به صورت خودکار به آنها خدمت می کند.

جستجو کنترل شد

با استفاده از این نوع تبلیغات ، ناشران آگهی می توانند از سرویس Google AdSense برای اجرای تبلیغات با یک جستجوی خاص در سایت استفاده کنند و 51٪ از هزینه تبلیغ را برای انتشار دریافت کنند. باید بدانید که این نوع تبلیغات به دلیل CTR بالای هر تبلیغ جستجو محبوبیت بیشتری دارند.

تبلیغات ویدیویی Google Adsense
در این نوع تبلیغات ، Google AdSense به سایتهای ناشران آگهی اجازه می دهد تا تبلیغات ویدیویی خود را در سایت خود قرار دهند. در این زمینه ، تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات را برای وب سایت خود انتخاب کنند.

فرصت های بیشتر برای سایت های Google AdSense
با توجه به محتوای وب سایت خود ، می توانید از Google AdSense برای یافتن و قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود استفاده کنید.

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی