وب مستر

Google AdSense چیست؟

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

Google AdSense یک سرویس تبلیغاتی رایگان Google است که به وب مسترها امکان می دهد تبلیغات متنی ، ویدیویی و ویدیویی را برای کسب درآمد نمایش دهند. با مراجعه به بسیاری از سایت های انگلیسی زبان می توانید این تبلیغات را در صفحات مختلف سایت مشاهده کنید.

دو روش برای کسب درآمد Google وجود دارد: CPM (پرداخت هر بازدید کننده) و CTR (متوسط ​​کلیک). هر دو روش از درآمدزایی خوبی برخوردار هستند ، اما بسیاری از وب مسترها توجه بیشتری به CPM می کنند. تمرکز روی این روش باعث افزایش ترافیک سایت می شود و همین امر باعث بهبود رتبه سایت می شود.

برای کسب درآمد با Google AdSense ، ابتدا باید یک حساب Google AdSense را تنظیم کنید. Google پس از ورود به این حساب ، کدی را برای شما ارسال می کند تا بتوانید با ارائه تبلیغات ، درآمد خود را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید. پرداخت AdSense با چک یا واریز آنلاین به یک حساب ثبت شده انجام می شود. تنها نکته قابل توجه در مورد Google AdSense این است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و کاربران ایرانی برای استفاده از آن نیاز به ایجاد یک وب سایت غیر فارسی دارند.

برای کسب درآمد با Google AdSense چه اقداماتی باید انجام دهیم؟
1. راه اندازی یک وب سایت به زبان غیر فارسی

2. تولید محتوای با کیفیت و اجرای اصول سئو برای رسیدن به مخاطبان خود

3. وارد Google AdSense شوید

4. دریافت تبلیغات و قرار دادن آنها در وب سایت

چند تبلیغات Google Adsense به اشتراک گذاشته شده است؟
تبلیغات ویدیویی
تبلیغات محتوا
تبلیغات مبتنی بر جستجو
تبلیغات ویدیویی
Google AdSense به وب مسترها اجازه می دهد تا تبلیغات ویدیویی را در وب سایت های خود قرار دهند. قرار دادن تبلیغات ویدیویی مخاطبان و کلیک شما را افزایش می دهد.

تبلیغات محتوا
استفاده از تبلیغات مبتنی بر محتوا مخاطبان را به دنبال یک موضوع خاص می کند. تبلیغات مبتنی بر محتوا در CPC (پرداخت برای هر کلیک) و CPM (پرداخت به ازای هر بازدید) ارسال می شود.

تبلیغات مبتنی بر جستجو
Google AdSense به وب مسترها اجازه می دهد برای یک عبارت جستجوی خاص در وب سایت خود تبلیغات را نشان دهند. 51٪ از درآمد حاصل از این نوع تبلیغات به مدیر وب سایت مربوط می شود که این نوع تبلیغات را محبوب تر از سایر روش ها کرده است.

چرا محتوا در Google AdSense دارای اهمیت است؟
استفاده از روبات هایی که تولید محتوا می کنند منجر به کیفیت پایین محتوا می شود ، زیرا اساس این روبات ها جمع آوری مطالب نوشته شده و سپس تغییر برخی از کلمات آنها است. مشکل دیگر این روبات ها این است که کلماتی که آنها استفاده می کنند برای متن مناسب نیستند ، بنابراین محتوا بی معنی است. وقتی چنین محتواهایی را در سایت قرار می دهید ، سایتی که از Google AdSense پشتیبانی نمی شود ، اسپم محسوب می شود و نام دامنه و مالک دامنه توسط Google AdSense در لیست سیاه قرار می گیرند. بنابراین ، توجه داشته باشید که محتوایی که برای سایت ایجاد می کنید باید واضح و از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا Google AdSense آن را تأیید کند
 

  • مروا اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی