وب مستر

تبلیغات کلیکی گوگل چگونه کار می کند؟

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ | مروا اصفهانی | ۰ نظر

مراحل با جزئیات:

کاربر وارد یک جستجوی جستجو در Google می شود.
آگهی شما در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود.
کاربر روی این تبلیغ کلیک می کند.
او در وب سایت شما قرار می گیرد و تبدیل دلخواه را در آنجا انجام می دهد.
Google با نمایش خودکار تمام مقادیر حساب  گوگل ادوردز خود- به شما کمک می کند چند بار تبلیغ نشان داده شود ، چند بار کلیک شده است؟ فقط برای ردیابی داده های تبدیل ارائه شده شما نیاز به پسوند دارید.

همه این اعداد به خودی خود پایان نیست. این به شما کمک می کند نقاط ضعف و قوت در مبارزات انتخاباتی خود را شناسایی کنید ، پیشرفت ها و وخیم تر شدن را شناسایی کنید. بنابراین آنها پایه و اساس بهینه سازی های شما را تشکیل می دهند. با جمع آوری اعداد برای هر مورد و سطح - کمپین ، گروه تبلیغاتی ، کلمه کلیدی و تبلیغ - می توانید از تلاشهای خود به روشی بسیار دقیق و هدفمند استفاده کنید.

نحوه جستجو در تبلیغات ادوردز گوگل

افرادی که به دنبال Google هستند به دلایل مختلفی می توانند این کار را انجام دهند - به دنبال محصولات ، خدمات ، اطلاعات یا حتی راه حل های یک مشکل هستند. هر روز 3.6 میلیارد جستجو در Google انجام می شود (منبع: http://adwords-de.blogspot.com/2011/01/der-wahre-wert-der-suche.html). برای شما به عنوان ارائه دهنده خدمات خاص ، البته ، نه همه با اهمیت یکسان ، اکثریت حتی کاملاً بی ربط هستند.

به عنوان مثال ، اگر شما یک سرویس تحویل پیتزا را انجام می دهید ، به ویژه به کاربرانی که به دنبال "تاکسی پیتزا" یا "تحویل پیتزا" هستید علاقه مند هستید. حتی برای خدمات شما نیز کمتر مناسب است نمایش داده های جستجو مانند "تحویل غذا به خانه شما". اگرچه ممکن است به معنی پیتزا باشد ، بلکه انواع دیگر مواد غذایی نیز وجود دارد. هنگامی که کاربران به طور خاص برای "پیتزا فروشی پاواروتی" بعد از "رژیم" یا به دنبال چیزهای کاملاً متفاوت مانند "برنامه تلویزیونی" می روند ، تبلیغات کاملاً نامناسب به نظر می رسد.

بنابراین یک مزیت فوق العاده است که کمپین های تبلیغات در گوگل به شما امکان می دهد کدام جستجوها را برای نمایش تبلیغات خود انتخاب کنید.

کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل

این تعیین از طریق کلمات کلیدی به اصطلاح انجام می شود. به عنوان مثال ، اگر شما کلمه کلیدی "تاکسی پیتزا" را واریز کرده اید و کاربر در جستجوی آن است ، آگهی شما ظاهر می شود. اگر از طرف دیگر ، او به دنبال "رژیم غذایی" است ، تبلیغات شما ظاهر نمی شود.

بنابراین کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که برای یافتن محصول یا خدمات شما استفاده می شوند. به طور دقیق تر: با استفاده از آن کاربران احتمالاً محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند.

چرا این توضیح مهم است؟ به عنوان مثال ، در صورت سرو پیتزا ، یکی از کلمات کلیدی شما پیتزا پیتزا است. این واقعیت که فکر می کنید پیتزاهای شما ظرافت خاصی دارند و ترجیح می دهید خود را "تاکسی لذیذ" بنامید ، هیچ گرسنگی پیتزا را به دنبال چنین چیزهایی نخواهد گذاشت. اگر از طرفی به دنبال تاکسی گورمی هستید ، احتمالاً کاربر به فکر پیتزا نبوده است. آگهی شما نشان داده خواهد شد ، اما در بهترین حالت بدون توجه خواهد بود.

اگر به Google بروید و یکی از کلمات کلیدی خود را در کادر جستجو وارد کنید ، با تایپ کردن ، تکمیل و پیشنهادات خود را دریافت خواهید کرد. این عملکرد "Google Suggest" نام دارد و کلمات کلیدی مخصوصاً محبوب و اغلب جستجو شده را نشان می دهد.

ساجست های گوگل در تبلیغات گوگل ادز

یکی از مهمترین وظایف شما با ادوردز گوگل شناسایی کلمات کلیدی مناسب برای شما و حضور در پرس و جوهای جستجوی گروه هدف شما خواهد بود. در حالت ایده آل ، تبلیغ شما دقیقا مطابق انتظار جستجوگر است و به عنوان تبلیغات آزار دهنده تلقی نمی شود بلکه به عنوان یک سرویس مفید است.

نمایش دادن
در صفحه نتایج Google ، فقط می توانید با تبلیغات متنی تبلیغ کنید - بدون فیلم ، بدون تصویر ، و بدون فرمت دیگر. هر تبلیغ دارای یک الگوی یکسان است:

عنوانی با حداکثر 25 کاراکتر
دو خط متن هر کدام با حداکثر 35 نویسه
آدرس اینترنتی تبلیغ با حداکثر 35 نویسه
برای خواننده نامرئی است URL مقصد مقصد ، که مشخص می کند کاربر پس از کلیک آنها به چه ارتباطی متصل می شود. بنابراین فضای زیادی برای متقاعد کردن یک کاربر از خود ندارید. علاوه بر این ، بسیاری از "دستورالعمل های سرمقاله" از Google وجود دارد که مشخص می کند چه چیزی در متن مجاز است و چه چیزی نیست. با این وجود ، شما باید پیام خود را به گونه ای طراحی کنید که یک کاربر احساس کند خطاب کرده ، می خواهد پیشنهاد شما را ببیند و بنابراین کلیک می کند.

مهم است که به یاد داشته باشید - و این مربوط به تمام تلاشهای AdWords شماست: فقط قول دهید آنچه در واقع می توانید از سایت بازخرید کنید. اگر فقط پیتزاهای پیشنهادی داشته باشید ، برای شما تبلیغ نمی کند که بهترین اسپاگتی های موجود در شهر را تبلیغ کنید. نه تنها به شما صدمه نمی زند ، بلکه حتی به شما صدمه می زند - زیرا هزینه کلیک را می پردازید که هرگز به سفارشات منجر نمی شود.

 

موقعیت نمایش در تبلیغات کلیکی گوگل


موقعیت تبلیغ نشان می دهد مکان شما در اسلاتهای تبلیغ ادوردز چگونه ظاهر می شوید. این موقعیت یابی توسط Ad Rank تعیین می شود ، که به نوبه خود از امتیاز کیفیت و قیمت پیشنهاد محاسبه می شود.

لزوماً بدان معنی نیست که مقام برتر موفق ترین است. کلمات کلیدی بسیار رقابتی فقط با قیمت های بالا می توانند به موقعیت های برتر برسند. اگر این موارد بالاتر از ارزش بازدید کننده برنده باشد ، با هر کلیک پول را از دست می دهید.

برداشت ها
برداشت ها تبلیغات یا مخاطبین بصری هستند. اگر کمپین شما به 1000 برداشت برسد ، تبلیغات شما در Google 1000 بار ظاهر می شود. به عبارت دیگر ، هزار کاربر Google برای مدت زمانی کلمه کلیدی را که شما ثبت کردید جستجو کردند ، بنابراین آنها موفق به دیدن آگهی شما شدند. چگونه بسیاری از آنها در واقع آنها را در تبلیغ شما متقاعد می کنند که چگونه کاربران پاسخ می دهند - چند بار کلیک بر روی تبلیغ شما کلیک می شود.

Google Instant
"Google Instant" نام ویژگی ای است که در حال جستجو در جستجوی اطلاعات ، نتایج جستجو را نشان می دهد.

Google Instant

در صورت استفاده مجدد ، ممکن است برداشت ها ایجاد شود

در حالی که در صفحه نتایج جستجو تایپ می کنید ،
دکمه جستجو کلیک می کند ، Enter را فشار داده یا یکی از پیشنهادات را انتخاب می کند یا
تایپ کردن متوقف می شود و صفحه ها حداقل برای سه ثانیه روشن می شوند.

کلیک می کند
AdWords در شبکه جستجو فقط اگر کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و به عنوان بازدید کننده به سایت شما می آید ، به شما اتهام می زند. به این مدل صورتحساب هزینه یا هر کلیک یا CPC گفته می شود. این مزیت بدیهی است: فقط درصورتی که یک کاربر با موفقیت توسط Google منتقل شده باشد ، باید هزینه بپردازید.

این مدل به طور چشمگیری نسبت به تبلیغات متمایل به موفقیت است ، که توسط مخاطبین بصری (CPM ، هزینه برای هر هزار تصویر یا TKP ، هزار تماس با قیمت) صورتحساب می شود. زیرا شما هیچ تضمینی ندارید که در واقع شخصی برای پول شما به سایت شما هدایت شود. بنابراین ، اهداف مدلهای CPM بطور خاص مارک گذاری و دستیابی به آن است.

CTR
برداشت و کلیک را می توان برای محاسبه نرخ کلیک از طریق (CTR) استفاده کرد. اگر روی 1000 کاربر 100 روی تبلیغ خود کلیک کنید ، 10٪ نرخ کلیک را دارید.

CTR = (تعداد کلیک / تعداد برداشت) * 100

هرچه نرخ کلیک بالاتر باشد ، بهتر است. این تحقق به همان اندازه که به نظر می رسد صاف نیست. بعلاوه ، شما برای هر کلیک AdWords پرداخت می کنید ، نه برای برداشت. به این معنا ، شاید اهمیتی ندهید که چند بار تبلیغ شما نشان داده می شود. شاید فکر کنید "هر چه بیشتر ، بهتر" - زیرا تعداد بیشتری از کاربران می توانند تبلیغات شما را ببینند.

در حقیقت ، نرخ کلیک در گوگل یک جزء از Score Quality - و حتی یکی از موارد بسیار مهم است. تفکر اساسی ساده است: هرچه تعداد کاربران بیشتر روی تبلیغ شما کلیک کنند ، بهتر و مرتبط تر باید باشند. همانطور که از مدل کیفیتی که در بالا توضیح داده شد می دانید ، گوگل اهمیت پاداش می دهد. "پاداش" شما در این حالت موقعیت تبلیغ بهتر و / یا قیمت کلیک واقعی پایین تر است. در مقابل ، "مجازات" وضعیت بدتر و / یا قیمت کلیک بالاتر است.

مواردی وجود دارد که تبلیغ کنندگان در واقع می خواهند با مسدود کردن کلیک با متن های بد ، به هرچه بیشتر تبلیغات رایگان برسند. البته ، این رویکرد به خودی خود نادرست است ، بنابراین البته فقط برای مدت کوتاهی کار می کند: رتبه بندی توسط گوگل بدتر می شود ، به طوری که این آگهی بیشتر و بیشتر می شود. دیر یا زود ، آن را از منطقه مربوط و قابل مشاهده نتایج ناپدید می شوند و تنها با یک قیمت پیشنهادی گزاف بالا می توانید به صفحه اول برگردید. در پایان ، ممکن است تبلیغ به دلیل کیفیت پایین ارائه نشود.

بنابراین سعی نکنید Google را از جایی خارج کنید که Google قوانین را تنظیم می کند. برداشت رایگان همه خوب و خوب است - اما البته گوگل پول شما را می خواهد ، البته ، و بنابراین تبلیغات را بدون کلیک رتبه بندی می کند.

قیمت کلیک کنید
قیمت هر کلیک ، هزینه برای هر کلیک ، CPC یا قیمت کلیک ساده است. آنچه شما باید حداکثر هزینه چنین کلیک را داشته باشید ، خود را با حداکثر قیمت کلیک (حداکثر CPC یا قیمت پیشنهاد) تعیین کنید. شما به Google می گویید که حاضرید برای هر کلمه کلیدی هزینه ای را پرداخت کنید. این مقدار به هر صورت از Google تجاوز نمی کند.

از آنجایی که شما در AdWords حداکثر قیمت کلیک را وارد می کنید ، احتمالاً انتظار دارید که قیمت واقعی Google شما را پایین بیاورد. محاسبه بر اساس به اصطلاح AdWords Discounter است. در اینجا یک مثال ساده وجود دارد:

شما برای کلمه کلیدی »تاکسی پیتزا» و رقبای شما 0.15 یورو حداکثر قیمت کلیک 0.20 یورو را انتخاب می کنید. با آن شما در مقابل این رقیب ذکر شده اید.
با این وجود ، برای گرفتن این موقعیت ، 0.16 یورو به عنوان حداکثر قیمت کلیک کافی بود. و دقیقاً این 0.16 یورو را فقط پرداخت می کنید.
اگر رقیب شما حداکثر CPC خود را به 0.19 یورو بالا ببرد ، اکنون 0.20 یورو پرداخت می کنید - هر کدام مقدار دقیق برای حفظ موقعیت شما لازم است.
با این حال ، اگر رقیب شما مایل است 0.24 یورو بپردازد ، او شما را در تبلیغات قرار می دهد. او یک موقعیت را می لغزد و شما را یک جا به سمت پایین جابجا می کند. قیمت کلیک جدید شما دوباره محاسبه می شود تا دقیقاً موقعیت مکانی جدید و مربعی را به شما ارائه دهد - یک پنی بالاتر از دو مکان قبلی در زیر.
اگر گوگل فقط اسلات تبلیغی خود را به این اصل اختصاص می دهد ، این یک حراج خالص است که در آن بیشترین تمایل به پرداخت به طور مرتب در بالا قرار می گیرند - حتی با تبلیغاتی که با جستجوی کاربر مطابقت ندارد.

اما شما به یاد دارید که گوگل خیلی خوب مورد علاقه خودش است تا مناسب ترین نتایج را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بنابراین ، محاسبه هم محل قرار دادن آگهی و هم قیمت کلیک واقعی از دو مؤلفه تشکیل شده است: قیمت پیشنهاد و فاکتور کیفیت ، که ارتباط آن را در نظر می گیرد. این ضریب کیفیت به شما امکان می دهد تا با هزینه کمتری از رقیبان خود رتبه بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی